۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۲۸۶۷۲
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در اولین روز کاری مجلس دهم:

دغدغه اکثر نمایندگان مجلس دهم امور معیشتی و اقتصادی مردم است

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در اولین روز کاری مجلس دهم گفت: مجلس دهم مجلسی مبتنی بر ایده‌های نو است و دغدغه اکثر نمایندگان امور معیشتی و اقتصادی مردم است.
دغدغه اکثر نمایندگان مجلس دهم امور معیشتی و اقتصادی مردم است
اردشیر نوریان نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در نخستین ساعات شروع به کار مجلس دهم در مصاحبه اختصاصی با جهانبین نیوز اظهار کرد: نخستین روز شروع به کار مجلس راس ساعت هشت صبح با حضور رئیس و اعضای شورای نگهبان، دولت و وزار و مقامات لشکری و کشوری آغاز شد.

وی با بیان اینکه ما نیز به همراه سایر نمایندگان منتخب در بهارستان حضور یافتیم افزود: درادامه برنامه هیئت رئیسه سنی مجلس انتخاب شد که عبدالرضا هاشم‌زائی منتخب مردم تهران در به عنوان رئیس سنی پارلمان دهم تعیین شد.

نوریان خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه سیدمصطفی ذوالقدر منتخب میناب در مجلس دهم به عنوان نایب رئیس هیئت‌رئیسه سنی و نیز سیده‌فاطمه حسینی منتخب مردم تهران و سمیه محمودی منتخب مردم شهرضا هم به عنوان دبیران هیئت‌رئیسه سنی مجلس دهم تعیین شدند.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان انتخاب دو بانو به عنوان دبیر هیئت رئیسه سنی را یکی از نکات جالب جلسه عنوان و بیان داشت: در ادامه مراسم تحلیف با حضور نمایندگان منتخب مردم برگزار شد.

نوریان به سخنرانی رئیس جمهور در ادامه این برنامه اشاره و یادآور شد: رئیس جمهور در این سخنرانی از نمایندگان مجلس دهم خواست تا با توجه ویژه به خواسته‌ها و ناخواسته‌ها و بایدها و نبایدهای مردم در انتخابات داشته باشند و برای حل مشکلات کشور با دولت همکاری کنند.

وی درحالی که برای ادای احترام به مقام امام خمینی (ره) و مقام شامخ شهدا وارد مرقد مطهر امام خمینی (ره) شد مجلس دهم را یک مجلس متعادل و متعامل با دولت دانست و تاکید کرد: مجلس دهم مجلسی مبتنی بر ایده‌های نو است و تمرکز نمایندگان بر هم‌دلی و دوستی است.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان دغدغه تخصصی اکثر نمایندگان را امور معیشتی و اقتصادی مردم عنوان و خاطرنشان کرد: باید با هم‌دلی مشکلات مردم را پیگیری کنیم.

لازم به ذکر است نوریان در پاسخ به سوال خبرنگار جهانبین نیوز در خصوص بیان برنامه‌های آینده برای استان زمان مصاحبه را به روزهای آتی موکول کرد.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۴:۵۲

30 Dec 2019