۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۱۹۵۸۲
در همايش هفته پژوهش مطرح شد:

معلمان منبع اصلي توليد دانش هستند / فرهنگ پزوهش محوري بايد در بين معلمان عملياتي شود

رئيس دانشگاه فرهنگيان استان: با نهادينه کردن فرهنگ پژوهش در برنامه آموزشي دانشجويان دوره هاي تربيت معلم، زمينه براي رشد وشکوفايي و بروز خلاقيت و نوآوري جامعه مهيا مي شود.
معلمان منبع اصلي توليد دانش هستند / فرهنگ پزوهش محوري بايد در بين معلمان عملياتي شود
به گزارش خبرنگار اساتيد برتر، دکتر عباس قنبري عديوي در همايش بزرگداشت هفته ي پژوهش دانشگاه فرهنگيان استان ضمن خوش آمد گويي به ميهمانان، به اهميت پژوهش در نظام تعليم و تربيت و به ويژه دانشگاه فرهنگيان پرداخت.

وي افزود: پژوهش عامل مهمي در توليد دانش و راهي براي جستجوي آگاهي است که با نهادينه کردن فرهنگ پژوهش در برنامه آموزشي دانشجويان دوره هاي تربيت معلم، زمينه براي رشد و شکوفايي و بروز خلاقيت و نوآوري خود آنها و در حقيقت دانش آموزاني که در آينده پاي درس آنها مي نشينند، فراهم مي شود.

رئيس دانشگاه فرهنگيان استان تصريح کرد: معلمان منبع اصلي توليد دانش هستند و بايد فرهنگ پژوهشگري در بين معلمان عملياتي شود تا در ارتباط با دانش آموزان و کلاس درس استعداد هاي آنها را  شناسایی و شکوفا کند.

در ادامه دکتر انصاري راد سرپرست پرديس شهيد بهشتي تهران که به عنوان نماينده ي سازمان مرکزي دانشگاه فرهنگيان در اين مراسم حضور داشت علاوه بر اشاره به تاريخچه يکصد ساله ي تربيت معلم در ايران به نقش معلم در تربيت دانش آموزان پژوهش محور اشاره نمود.

وي افزود: پژوهش در عمل (اقدام پژوهي ) راه کاري براي حرکت به سمت پويايي مي باشد.

گفتنی است در پايان اين همایش از دکتر محمد نيکخواه عضو هيات علمي دانشگاه فرهنگيان استان و دکتر عباس قنبري عديوي به عنوان دو نفر از استادان پژوهشگر استان ، اعضاي تيم روباتيک دانشگاه فرهنگيان استان ، دانشجويان برتر رشته هاي کارشناسي و کارشناسي ناپيوسته با اهداي لوح سپاس و هديه تقدير به عمل آمد .
انتهای پیام/1010ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۰:۲۷

29 Dec 2019