۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۳۵۵۰۲

گلايه مسافران تابستاني از وضعيت نامطلوب سرويس‌هاي بهداشتي منطقه گردشگري اردل

وضعيت نامطلوب سرويس‌هاي بهداشتي در باغ رستم شهرستان اردل موجب نارضايتي مردم به خصوص مسافران و گردشگران تابستاني شده است.
گلايه مسافران تابستاني از وضعيت نامطلوب سرويس‌هاي بهداشتي منطقه گردشگري اردل
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، شهرستان اردل يکي از شهرستان هاي استان چهارمحال و بختياري و در ۸۰ کيلومتري مرکز استان (شهرکرد) قرار دارد که آب و هواي خنک و دل‌نواز اين شهرستان باعث شد همه ساله در ايام گرم سال در فصل تابستان گردشگران و مسافران زيادي به اين منطقه سفر کنند.

حضور بيشتر گردشگران نيازمند ايجاد برخي زيرساخت‌هاست اما فراهم نبودن زيرساخت‌هاي گردشگري در شهرستان اردل همت مسؤولان اين شهرستان را مي‌طلبد چراکه اردل به عنوان يکي از بهترين قطب گردشگري استان مطرح شده و همچنين يکي از محورهاي توسعه اين استان به شمار مي‌آيد.



هرچند که در سال‌هاي اخير به دليل مشکلات فراوان مالي و اعتباري دولت، استان با مشکلاتي براي احداث زيرساخت‌ها مواجه بوده اما لازم است از زيرساخت‌هاي کنوني به نحو احسن استفاده شود که متاسفانه تاکنون اينگونه نبوده و سرويس‌هاي بهداشتي در مکان گردشگري اين شهرستان از وضعيت نامطلوبي برخودار هستند.

چشمه هاي باغ رستم يکي از مکان‌هاي گردشگرپذير شهر اردل است که وضعيت نامطلوب سرويس‌هاي بهداشتي انتقاد مسافران و گردشگران را در پي داشت.





يکي از مسافران که از استان اصفهان به مناطق گردشگردي شهرستان اردل و چشمه هاي باغ رستم سفر کرد در گفت‌وگو با خبرنگارهفت چشمه با بيان اينکه براي اولين بار به شهر اردل سفر مي‌کند، گفت: شهر اردل يکي از مکان‌هاي زيباي کشور است اما کمبودهايي براي حضور گردشگران و مسافران دارد که بايد به آن هم توجه شود.

وي از وضعيت نامناسب سرويس بهداشتي در باغ رستم انتقاد کرد و افزود: جمعيت زيادي از مردم که اغلب آنها مسافر و گردشگر از ساير استان‌ها هستند در اين منطقه زيبا حضور دارند اما سرويس بهداشتي اين مکان گردشگري داراي وضعيت نامطلوبي است و شايسته اين شهرستان زيبا نيست.

وضعيت نامطلوب سرويس بهداشتي اين مکان گلايه‌مندي‌هايي را براي مسافران ايجاد کرده است که انتظار مي رود متوليان امر در اين خصوص کاري انجام دهند تا اين موارد کوچکي که قابل رفع است موجب دل‌زدگي مسافران و گردشگران از شهرستان اردل نشود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۸:۵۷

27 Dec 2019