۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۳۵۷۸۲
از ابتداي تعطيلات تابستان تاکنون

افزون بر 500 هزار گردشگر وارد شهرستان بروجن شدند

رئيس اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري بروجن گفت: از ابتداي تعطيلات فصل تابستان تا مردادماه بيش از 500 هزار مسافر و گردشگر به اين شهرستان سفر کرده اند.
افزون بر 500 هزار گردشگر وارد شهرستان بروجن شدند
به گزارش جهانبین نیوز، بهادر نوروزي در گفت‌وگو با کلار، اظهار داشت: همزمان با ايام فصل تابستان مسافران و گردشگران زيادي براي گذراندن تعطيلات وارد شهرستان بروجن مي شوند.

نوروزي خاطرنشان کرد: امسال از آغاز تعطيلات فصل تابستان تا به اکنون افزون بر ۵۰۰ هزار مسافر و گردشگر وارد شهرستان بروجن شده اند.

وي با بيان اين که کانون هاي گردشگري سياسرد، تالاب بين المللي چغاخور و گندمان و امام زاده حمزه علي (ع) پذيراي خيل عظيمي از مسافران هستند، گفت: باغ هاي آورگان و هفت چشمه، گردبيشه، پارک ملت بروجن، پارک بزيال و مصلي از ديگر مکانهاي است که در ايام تعطيلات پذيراي گردشگران است.

نوروزي ادامه داد: نيمي از مسافراني که به شهرستان بروجن سفر مي کنند حداقل به مدت دو روز به صورت موقت با چادر در شهرستان بروجن اقامت مي کنند.

رئيس اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري بروجن اضافه کرد: اغلب مسافران و گردشگران از استان‌هاي فارس، تهران، يزد، اصفهان و بوشهر به خصوص استان‌هاي جنوبي به شهرستان بروجن سفر مي کنند.

وي ضمن توصيه به گردشگران در حفظ حريم تالاب هاي شهرستان بروجن، افزود: کانون هاي گردشگري اين شهرستان تعطيلات پايان هفته مملو از مسافران مي شود.

نوروزي ادامه داد: موزه مردم شناسي، موزه شهر بروجن، موزه تاريخ پزشکي و برخي از اماکن تاريخي نيز پذيراي مسافران و گردشگران در ايام تعطيلات تابستان هستند.

وي با تاکيد بر اين که محيط زيست در ايام تعطيلات بيش از هر زمان ديگري در معرض آسيب قرار دارد، توصيه کرد: گردشگران کيسه مخصوص جمع آوري زباله همراه خود داشته باشند و زباله هاي خود را در طبيعت رها نکنند.

نوروزي خاطرنشان کرد: شهرستان بروجن به عنوان قطب گردشگري استان چهارمحال وبختياري با دارا بودن اماکن زيارتي و جاذبه هاي گردشگري همواره مورد توجه مسافران و گردشگران است.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۷:۴۴

1 Jan 2020