۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۲۱۷۳۲

آقاي رئيس! نمي تواني امنيت زوار را تامين کني؛ استعفا بده

انگار نه انگار که در فرودگاه جده اتفاقي افتاد و حيثيت دو نوجوان ايراني که عزت تمام ايران زير سوال رفت...
آقاي رئيس! نمي تواني امنيت زوار را تامين کني؛ استعفا بده
به گزارش جهان بین نیوز، پایگاه تحلیلی خبری کیار بیدار در یادداشتی به موضوع تعرض بی شرمانه دو مامور سعودی به نوجوانان عمره گذار ایرانی پرداخت و نوشت:

آقايان و خانم هاي مسئول که ادعا مي کنين وامدار خون شهدا هستين و دارين راه شهدا رو ادامه ميدين و حالا چند روز بعد از گستاخي دو تا مامور عرب الکي با قيافه حق به جانب وانمود مي کنين که از قضيه جده ناراحتين، از مردم ياد بگيرين، نه فراخواني در کار بود و نه مارش حماسي و ... از تلوزيون پخش شد اما...
مرحبا به مردم که قبل از اون که مسئولان کشور بخوان با بيانيه هاي بی نتيجه قضيه رو تموم شده بدونن وارد عمل شدن و با اعتراضاشون چه در فضاي مجازي و چه در خيابان ها نشون دادن که نگهبان واقعي حرمت خون شهدا کسايي هستن که نه پستي دارن و نه مقام و منصبي.

مسئولان سازمان حج و زيارت، مسئولان آژانس هاي مسافرتي و همه دست اندر کاران اعزام حجاج و زوار ايراني اگر تا حالا متوجه نشديد بدونيد که در "فرودگاه جده به دو نوجوان ايراني يعني به دو برادر، فرزند و پدران آينده ايران تجاوز جنسي شد" و هنوز شما در مورد چگونگي عکس العمل مناسب نتوانسته ايد يا نخواسته ايد که تصميمي قاطع اتخاذ کنيد.

رياست سازمان حج و زيارت چرا شما که نتوانستي امنيت دو نوجوان ايراني در عربستان را حفظ کني هنوز کناره گيري نکرده اي؟ اهانت يک عرب به يک ايراني يعني توهين همه ي اعراب به ملت ايران و هنوز نخواته اي که جواب اين اهانت را بدهي؟

اميدواريم پيام غيرت مردم ايران به گوش مسئولان کشور برسد و اقدام مقتضي و در شان ملت ايران در برابر کشور و دولت عربستان اتخاذ شود و در کمترين زمان حق اون متجاوزان را کف دستشون بزارن.

ما نبايد از اقدامات وحشيانه اعراب متعجب و ناراحت بشيم چرا که طبيعت اونا چنين اقداماتي هست اما دولت و مردم فهيم و شهيد پرور ايران اسلامي نبايد اجازه بدن هر بي سور و پايي هر غلطي که خواست بکنه، و نبايد از ماجراي جده چشم پوشي بشه، شايد اگر يک سال مردم عمره و حتي حج تمتع نرن و پولايي رو که ميبرن و ميريزن تو عربستان رو خرج کشور کنن اونوقت اين اعراب هستن که ملتمسانه ايراني ها رو دعوت مي کنن.

مسئولان کشور بايد به اين نکته توجه کنن که ايران اسلامي ما امانتي است که پس از ۸ سال تجاوز کشور به اصطلاح دوست و همسايه مون و پس از تحمل درد و رنج و مصيبت از دست رفتن جوانان ايراني در اختيار ما قرار گرفته است و اون زمان نه تنها از هيچ کس و هيچ چيزي نترذسيديم که عزت مندانه ايستاديم و کشورمون رو از گزند هر آسيبي نگهداري کرديم و حالا اجازه نمي دهيم که دو تا عرب بخوان به ما بی احترامی کنن.

استعفاي رئيس سازمان حج و زيارت در شرايط فعلي کمترين کاري است که مسئولان کشور براي عذر خواهي از مردم مي تونن انجام بدن و پيگيري اعدام دو مامور عرب ديگر اقدام اثر بخش.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۴۶:۱۹

5 Feb 2020