۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۲۲۷۲۲
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

مشکل غرب با ما بر سر اسلام خواهی است

سردار رضا محمد سلیمانی گفت: مشکل اصلی غرب با جمهوری اسلامی بر مبنای اسلام خواهی و اجرای آموزه های اسلامی است.
مشکل غرب با ما بر سر اسلام خواهی است
به گزارش جهانبین نیوز؛ فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان با تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و بزرگداشت ایام مقاومت، ایثار و پیروزی گفت: عملیات بیت المقدس که منجر به ایجاد حماسه عظیم آزادسازی خرمشهر شد، درس های زیادی را برای همگان به ارمغان گذاشت که از آن جمله می توان به ایستادگی، مقاومت، ازخودگذشتگی و اعتماد به نفس اشاره کرد.

سردار رضا محمد سلیمانی در ادامه صحبت های خود به درس های حماسه خرمشهر برای نسل امروز اشاره کرد و تصریح کرد: مقاومت و پایداری در مقابل دشمنان و اتکاء به نیروی خودی از مهمترین درسهایی بود که امروزه ما را به سمت اهداف عالی نظام سوق می دهد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام، به بررسی مسائل روز و مذاکرات هسته ای نیز اشاره کرد و گفت: مشکل اصلی غرب با جمهوری اسلامی بر مبنای اسلام خواهی و اجرای آموزه های اسلامی است، چرا که کشورهایی همچون کره شمالی، هند و پاکستان نیز دارای فناوری هسته ای و حتی بمب اتمی نیز می باشند؛ ولی همچنان حساسیت ها بر برنامه های هسته ای ما متمرکز شده است.

وی، فتوای مقام معظم رهبری در زمینه ساخت بمب هسته ای را بسیار کارگشا و حیاتی خواند و گفت: فتوایی که بوسیله مرجع تقلید صادر می گردد برای همه ضمانت اجرا دارد و عمل به آن بر همه مکلفین واجب است.

سردار محمد سلیمانی در بخش پایانی صحبت های خود، با دادن قول مساعد در زمینه تکمیل ساختمان نیمه کاره ناحیه خاطر نشان کرد: با اختصاص بودجه ای ویژه برای تکمیل ساختمان در حال احداث ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان ، مشکل مکانی این ناحیه نیز حل خواهد شد.


انتهای پیام/1020ج
مرجع : خبرگزاری بسیج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۶:۵۵

3 Feb 2020