۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۳۵۰۵۲
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان کوهرنگ

روز قدس پشتوانه امنيت کشور ما است

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان کوهرنگ گفت: روز قدس پشتوانه امنيت کشور ما است هر يک نفر که روز قدس به خيابانها مي آيد به سهم خود به امنيت کشور و امنيت ملت و حفظ دستاوردهاي انقلاب کمک مي کند.
روز قدس پشتوانه امنيت کشور ما است
به گزارش جهانبین نیوز، رسول احمدي ميرقائد، رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر، آخرين برنامه هاي روز قدس را شرح داد.

وي با بيان اينکه روز جهاني قدس توسط حضرت امام خميني (ره) ناميده شده است گفت: اين روز در واقع روز حمايت از محرومان و مستضعفان جهان و ملت مظلوم و بي دفاع فلسطين مي باشد.

احمدي گفت: روز قدس روز دفاع از اسلام و مسلمين است، روز قدس پشتوانه امنيت کشور ما است هر يک نفر که روز قدس به خيابانها مي آيد به سهم خود به امنيت کشور و امنيت ملت و حفظ دستاوردهاي انقلاب کمک مي کند.

رسول احمدي از همه مردم شهرستان کوهرنگ خواست در لبيک به به فرامين مقام معظم رهبري حضور پرشوري داشته و در اين راهپيمايي شرکت کنند.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان کوهرنگ با اشاره به اينکه همه در راهپيمايي روز قدس مشت محکمي بر دهان ياوه گويان و شيطان بزرگ و حاميانش خواهيم زد، بيان داشت: سه بخش مرکزي کوهرنگ، بازفت و دوآب صمصامي در مسيرهاي پيش بيني شده راهپيمايي خواهند کرد.

انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۰۶:۱۵

11 Jan 2020