۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۴۰۰۹۲
احمد توکلی در شهرکرد:

گناه یقه‌سفیدهای مجرم از قمه‌کش‌های خیابانی بیشتر است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیدبان شفافیت و عدالت گفت: گناه مجرمان یقه سفید‌ی که حق دیگران را ضایع می‌نمایند از مجرمانی که در خیابان‌ها قمه‌کشی می‌کنند بیشتر است.
گناه یقه‌سفیدهای مجرم از قمه‌کش‌های خیابانی بیشتر است
به گزارش  جهانبین نیوز؛ روز گذشته دفتر دیده‌بان شفافیت و عدالت در چهارمحال و بختیاری با حضور احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیدبان شفافیت و عدالت، افتتاح شد.

توکلی در این برنامه اظهار کرد: فعالیت اعضای دفتر دیده‌بان شفافیت و عدالت همانند دوربینی است که بر عملکرد افراد نظارت دارد و از همین‌رو می‌تواند برکات زیادی برای این استان داشته باشد.

وی اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را مهم و ضروری عنوان و بیان داشت: تحقق این واجب دینی از حکومت اشرار بر مردم جلوگیری می‌کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: اشرار فقط منحصربه کسانی که در خیابان قمه‌کشی می‌کنند نمی‌شود و افرادی هم که به آشنایان خود وام‌های چند میلیاردی می‌دهند و برای اعطای وام به زوج‌های جوان بهانه می‌آورند هم در گروه افراد شرور قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: گناه مجرمان یقه سفید‌ی که این‌گونه عمل می‌کنند و حق دیگران را ضایع می‌نمایند از مجرمانی که در خیابان‌ها قمه‌کشی می‌کنند بیشتر است.

توکلی، دیده‌بان شفافیت و عدالت را سازمانی غیرسیاسی، غیرانتفاعی و غیردولتی عنوان و بیان داشت: اعضای این سازمان هیچ انتفاعی نداشته و برای عضویت هم ماهانه باید حق عضویت پرداخت کنند.

وی افزود: اعلام جرم و تخلف مسئولان در استان‌ها و دستگاه‌ها طبق قوانین ازجمله وظایف دیده‌بان شفافیت و عدالت است.

رئیس هیئت مدیره دیدبان شفافیت و عدالت بیان داشت: استان‌ها هیچ محدودیتی در حوزه اختیارات دیده‌بان شفافیت و عدالت در مرکز ندارند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۰:۰۱

27 Dec 2019