۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۳۷۱۶۸
استاندار چهارمحال و بختياري:

برق، گاز و جاده سه خواسته اصلي مردم دهستان موگويي است

استاندار چهارمحال و بختياري در اولين سفر شهرستاني خود بهمراه نماينده ولي فقيه در استان، نماينده مرد کوهرنگ در مجلس و جمعي از مديران کل به روستاي دور افتاده زرگ در دهستان موگويي کوهرنگ رفت.
برق، گاز و جاده سه خواسته اصلي مردم دهستان موگويي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، اقبال عباسي، استاندار چهارمحال و بختياري در اولين سفر کاري خود به دهستان موگويي کوهرنگ رفت و از نزديک مشکلات اين منطقه را لمس کرد.

عباسي در حاشيه بازديد از روستاي زرگ، مردم کوهرنگ را انقلابي و مومن خواند و گفت: شايد اين مردم از نظر منطقه محروم باشند اما مردم محروم نيستند.

استاندار چهارمحال و بختياري تردد در مسير جاده ها، گاز و برق را مهمترين خواسته آنها بيان کرد و افزود: بيشتر مردم بر حل اين مشکلات تاکيد داشتند.

وي با بيان اينکه گازرساني مهمترين خواسته آنهاست، گفت: تصميماتي براي آنها گرفته خواهد شد، در اين سفر مشکلات بررسي و در استان براي آنها تصميم گيري خواهد شد.

آقاي عباسي با اشاره به جاده زرگ که عمليات اجرايي آن در حال پايان يافتن است افزود: تاکنون بيش از 250 ميليون تومان هزينه جاده سازي اين جاده از روستاي چين تا زرگ که کوهستاني بوده و 5 روستاي ديگر هزينه شده است و به پيمانکار اين جاده تاکيد کرديم که اين عمليات را ادامه دهد.

اقبال عباسي تصريح کرد: 50 خانوار از اين روستاها که جديدا براي آنها جاده سازي شده بايد برق رساني شوند و در تقسيمات کشوري مطالبه خواهيم کرد زماني که جاده بسته مي شود بخشداري بطور مستقيم در منظقه حضور داشته باشد.

انتهاي پيام/610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۰۰:۰۹

1 Jan 2020