۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۳۰۱۳۸
تشریح عملکرد دولت در چهارمحال و بختیاری؛

از کشت گیاهان دارویی تا پروژه‌های انتقال آب

استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن تشریح عملکرد دولت در سه سال گذشته گفت: جاده‌سازی، انتقال آب، کشت گیاهان دارویی، تکمیل پروژه‌های عمرانی و فرهنگی و... با استفاده از اعتبارات استانی و ملی پروژه‌های مهم دولت در چهارمحال و بختیاری بود.
از کشت گیاهان دارویی تا پروژه‌های انتقال آب
به گزارش جهانبین نیوز؛ قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهم‌ترین اتفاق در سه سال اخیر برای این استان ششمین سفر دولت به این استان بود که طی آن وعده‌هایی داده شد.

وی با بیان اینکه دراین سفر دولت ۲۲۷ میلیارد تومان برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام این استان تا پایان سال ۹۴ اختصاص داد اضافه کرد: تعدادی از این پروژه‌ها تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: خوشبختانه اتحاد و همدلی خوبی در بین نیروهای این استان برقرار شده و ما در استان کم‌تر شاهد حاشیه بودیم.

سلیمانی یادآور شد: پروژه‌های مهم در سفر رئیس جمهور مانند راه آهن، به ثمر رسیدن فاز اول و دوم فولاد، انتقال آب بن-شهرکرد-بروجن، قسمتی از چهارخطه شهرکرد-بن، تکمیل فرهنگسرا و جاده کارون ۴ در بسیاری از قسمت‌ها موفق بودند و در بعضی از قسمت‌ها با وجود دست‌اندازی‌ها و بوروکراسی اداری کمی کندتر پیش رفت.

وی با بیان اینکه ما در پروژه‌های فرهنگی و عمرانی موفقیت خوبی داشتیم ادامه داد: برای انتقال آب به روستاهای چهارمحال و بختیاری ۳۴ میلیارد تومان از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی و بالای ۳۰ میلیارد منابع استانی برای هزینه شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری به ساخت زائرسرا در مشهد برای زائران چهارمحالی اشاره و تاکید کرد: در سال ۹۲، ۸۸ پروژه به مبلغ ۵۹ میلیارد تومان در دهه فجر افتتاح شد.

وی به افتتاح پروژه‌ها در دهه فجر سال ۹۳ با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان، افتتاح ۱۷ پروژه با اعتبار ۱۸۶ میلیارد تومان در سفر آقای جهانگیری، ۱۷۵ پروژه در هفته دولت سال ۹۴ با اعتبار ۲۰۶ میلیارد تومان و... اشاره و ادامه داد: چهارمحال و بختیاری در بحث اقتصاد مقاومتی استانی پیشرو است.

سلیمانی با اشاره به ۵۰ پروژه راکد که مورد هدف که قرار است فعال شود، ۲۴۵ پروژه که قرار است به ظرفیت کامل رسانده شود و ۵۰ پروژه بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و قرار است بعد از تکمیل مورد بهره‌‎برداری قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تا پایان سال ۷ هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی زیرکشت گیاهان دارویی، گل محمدی و... قرار می‌گیرد و ۲۰۰ هکتار آن را منابع طبیعی انجام داد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۴۱:۰۷

31 Dec 2019