۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۳۶۳۵۸
زنگ خبر گزارش مي دهد

مراسم صبحگاه مشترك به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بن برگزار شد

صبح امروز صبحگاه مشترک نيروهاي‌ نظامي، انتظامي به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولين شهرستان بن در گلزار شهداي شهر بن برگزار شد.
مراسم صبحگاه مشترك به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بن برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر؛ صبح امروز صبحگاه مشترک نيروهاي‌ نظامي، انتظامي به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولين شهرستان بن در گلزار شهداي شهر بن برگزار شد.
در اين مراسم پرچم پرافتخار ايران اسلامي برافراشته شد و نيروهاي نظامي و انتظامي در مقابل پرچم اداي احترام کرده و سپس با گراميداشت ياد و خاطره شهداي جنگ تحميلي بار ديگر با آرمان هاي بلند امام راحل و نظام اسلامي تجديد پيمان کردند.

سيداصغر موسوي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن در اين مراسم گفت: در دوران دفاع مقدس آحاد مردم با همدلي و همزباني و پشتيباني ولايت فقيه در دفاع از ارزش هاي نظام اسلامي دست به دست هم دادند و دشمن متجاوز را از صحنه روزگار محو کردند.

موسوي ضمن بيان دلاور مردي هاي جوانان و مردم انقلابي در دوران دفاع مقدس، اظهارداشت: هفته دفاع مقدس يادآور شجاعت و شهامت دلاورمردان ايران اسلامي است که شور و حماسه و رشادت را با خون سرخ شهيدان گلگون کفن در هم آميخته و دشمن تا بن دندان مسلح را به زانو در آوردند.

موسوي به وجود پايگاه هاي نظامي آمريکا در کشورهاي منطقه و جنوب شرقي آسيا اشاره و استقلال و سربلندي  امروز ايران اسلامي در نگهداري مرزهاي آبي و خاکي خود از لوث وجود دشمنان  را، از رشادت هاي 230 هزار شهيد دفاع مقدس با رهبري بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي و جانشين خلف ايشان مقام معظم رهبري برشمرده و رسيدن به خودباوري و تلاش هر چه بيشتر جوانان ايران اسلامي در همه عرصه ها را باعث قدرت ايران اسلامي در تمامي عرصه هاي علمي و عملي دانست.

کمال اکبريان فرماندار شهرستان بن نيز در اين مراسم گفت: به دلیل مسائلي که چند روز پيش در سازمان ملل گذشت و موضوعات مرتبطي که با کشور عزيزمان ايران مطرح است، کشور ما در روران بسيار حساس و مهمي به سر مي برد.

اکبريان افزود: از اظهارت بي مايه و سخيفانه رئيس جمهور آمريکا که در تمامي سخنانش به چشم می خورد مي شود به اين موضوع پي برد که اينان به دنبال فاصله انداختن بين مردم ايران و نظام سياسي ايران هستند.

وي بيان کرد: سخنان مهم و هوشمندانه رهبر انقلاب و همچنين موضع گيري شفاف رئيس جمهور کشور در خود سازمان ملل و اقدار و قدرت نظامي کشور که گوشه اي از آن ديروز در تصاوير منتشر شد تمامي اينها ثابت مي کند که هيچ فاصله اي بين مردم ونظام مقدس جمهوري اسلامي ايران وجود ندارد.

اکبریان با بيان اينکه وجود اختلاف نظر در اداره امور کشور امري طبيعي است تأکيد کرد: در شرايط فعلي اتحاد و انسجام داخلي کشور در اولويت قرار دارد و اختلاف سلايق و نظرات نبايد موجب آسيب به کشور شود.

انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۵:۲۱

27 Dec 2019