۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۳۶۸۰۸
فرماندار شهرستان فارسان خبر داد

پدافند غيرعامل يک اصل مهم براي پايدارسازي نقاط آسيب‌پذير است

فرماندار شهرستان فارسان گفت: پدافند غيرعامل يک اصل مهم براي پايدارسازي نقاط قوت و شناسايي نقاط آسيب‌پذير است، و يکي از مهم‌ترين رويکرد پدافند غيرعامل تقويت نقاط بالقوه در راستاي کاهش نقاط تهديد است.
پدافند غيرعامل يک اصل مهم براي پايدارسازي نقاط آسيب‌پذير است
به گزارش جهانبین نیوز؛ مرداس طاهري در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: در جلسه مديريت بحران و پدافند غيرعامل شهرستان فارسان مسائل مرتبط با اين دو مقوله مهم موردبحث و بررسي قرار گرفت.

وي بابيان اينکه پدافند غيرعامل يک اصل مهم براي پايدارسازي نقاط قوت و شناسايي نقاط آسيب‌پذير است، و يکي از مهم‌ترين رويکرد پدافند غيرعامل تقويت نقاط بالقوه در راستاي کاهش نقاط تهديد است.

وي خاطرنشان کرد: منابع انساني، بودجه و تجهيزات از مهم‌ترين زيرساخت‌هاي توسعه پدافند غيرعامل است که در اين زمينه تلاش‌هاي خوبي از سوي دولت صورت گرفته است.
 
طاهری در ادامه افزود: در جلسه‌اي که برگزار شد مقرر گرديد بحران لاي‌روبي جداول، حاشيه جاده‌ها و پل‌ها در دستور کار قرار گيرد.

تعمير پست 63 به 20 کيلووات بااعتباري بالغ‌بر 700 ميليون تومان در شهرستان

وي اظهار داشت: بحث بريدن شاخه درختان که در مسير شبکه برق هستند و همچنين بحث نوسازي پست 63 به 20 برق شهرستان فارسان با اعتباري بالغ‌بر 700 ميليون تومان در دستور کار قرار گرفت که در اسرع وقت مقرر شد اين نوسازي صورت پذيرد.

فرماندار فارسان گفت: در ارتباط با مسائل پدافند غيرعامل و پدافند زيستي هشت کارگروه زيستي در اين خصوص تشکيل و کار خود را آغاز نموده‌اند و به پيگيري مسائل مرتبط زيستي شهرستان مشغول و عمليات اجرايي را در دستور کار دارند.

انتهاي پيام1026ج /590پ
 
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی پیرغار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۱۲:۱۲

10 Feb 2020