۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱
کد مطلب : ۲۲۶۷۸

نيروهاي مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تامين کننده امنيت کشور هستند

جانباز 8 سال دفاع مقدس و از رزمندگان عمليات بيت المقدس وآزاد سازي خرمشهر گفت : نيروهاي مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي هميشه يک نيروي توانمند بوده اند و هستند.
نيروهاي مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تامين کننده امنيت کشور هستند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار سيد علي احمدي، با گراميداشت اعياد شعبانيه و سالروز فتح خرمشهر، گفت: معمولا يک فرمانده پس از اينکه به پيروزي هايي در نبرد با دشمن رسيد بدنبال تبليغ آن براي خود و به رخ کشيدن مديريت خويش در نبرد براي ديگران است؛ در حالي که حضرت امام (ره) پس از فتح بزرگ خرمشهر ضمن قدرداني از رزمندگان فرمود:" خرمشهر را خدا آزاد کرد".

وي در ادامه افزود: فتح خرمشهر جنگ را تغيير داد و اينکه حضرت امام (ره) فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد و فرمودند که دست خدا بالاي سر رزمندگان بود ودست رزمندگان را مي بوسم که دست خدا همراهشان بود به اين دليل بود که به همه نشان دهند که همه پيز در يد قدرت الهي است.

اين يادگار دفاع مقدس، افزود: امام راحل(ره) به رزمندگان توصيه کرد که مواظب باشيد اين پيروزيها شما را گمراه نکند و هميشه توکل بر خدا را گوشزد ميکرد.

احمدي، در ادامه با اشاره به توانمندي نيروهاي نظامي کشور گفت: نيروهاي مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي هميشه يک نيروي توانمند بوده اند و هستند؛ زيرا که تامين کننده امنيت کشور هستند و امروز بايد خيلي هوشيار باشيم که چرا که خيلي ها به اسم اسلام در برابر اسلام به فعاليت مشغول اند.

وي در ادامه با تاکيد بر توانمندي کشور براي مقابله با هرگونه زياده خواهي دشمنان، اظهار کرد: اقتدار و قدرت ما در برابر ظالمان محرز بوده و بر کسي پوشيده نيست.

وي تصريح کرد: امروز به برکت رهبري هاي پيامبر گونه امام و مقام معظم رهبري مشاهده مي کنيم که امنيت،وحدت و همدلي بين آحاد مردم برقرار است و همه اين موهبت ها مرهون شهادت و رشادتي است که شهدا از خود نشان دادند.


انتهای پیام/1020ج/ 590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۴۲:۳۲

1 Jan 2020