۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
کد مطلب : ۳۷۷۰۸
کسی پاسخگو نیست!

کارگران خدمات شهري گندمان چشم انتظار پرداخت حقوق/شهردار جديد: معوقات از سال 94 است

کارگران خدمات شهري شهرداري گندمان که اين روزها از عدم پرداخت حقوق هاي معوقه خود گلايه مند هستند مي گويند شرايط سختي را پشت سر مي گذاريم و کسي هم پاسخگوي مطالبات ما نيست.
کارگران خدمات شهري گندمان چشم انتظار پرداخت حقوق/شهردار جديد: معوقات از سال 94 است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، جمعي از کارگران خدماتي شهرداري گندمان از مطالبات مزدي و بيمه اي خود خبر دادند و خواستار پرداخت معوقات خود شدند.

يکي از کارگران شرکت خدماتي شهرداري گندمان با بيان اين که جمعي از اين کارگران از سال ۹۴ حقوق و حق بيمه معوقه دارند، گفت: معوقات برخي از اين کارگران طي اين چند سال بين ۳ تا ۶ ميليون تومان است.

وي ضمن بيان اين که حق بيمه ارديبهشت و خرداد ماه امسال ما نيز پرداخت نشده است، افزود: مطالبات اين کارگران از چند شرکت خدمات شهري و فضاي سبز است.

پيمانکار به تعهدات خود عمل نمي‌کند/کسي پاسخگوي ما نيست

يکي ديگر از اين کارگران با اشاره به اين که حقوق سه ماه تابستان در دوره شهرداري جديد گندمان پرداخت شده است، گفت: اما مطالبات سال ۹۴ هنوز تسويه نشده است.

وي با بيان اين که امسال نيز حقوق سه ماه فصل پاييز اين کارگران هنوز پرداخت نشده است، ادامه داد: حدود ۷ ميليون تومان حقوق از سال گذشته طلبکار هستم و البته برخي ديگر از اين کارگران نيز همين وضعيت را دارند.

او ضمن گلايه از اين که کسي پاسخگوي مطالبات ما نيست، مي گويد: پيمانکار پرداخت حقوق ما را منوط به پرداخت مطالبات از سوي شهرداري مي داند.

تهديد به اخراج به جاي پرداخت حقوق/پيمانکار وعده امروز و فردا مي دهد

يکي ديگر از اين کارگران نيز با اشاره به اين که پيمانکار به تعهدات خود عمل نمي کند و براي پرداخت حقوق وعده امروز و فردا مي دهد، اضافه کرد: کارگران خدمات شهري شهرداري گندمان حدودا ۳۰ نفر هستند.

وي خواستار دفاع رسانه ها از حقوق و مطالبات کارگران شد و گفت: سال هاي گذشته که کارگران شکايت و اعتراضي براي معوقات خود داشتند با برخورد تند و تهديد به اخراج مواجه مي شدند.

شهردار جديد: معوقات از سال ۹۴ است/تلاش براي پرداخت حقوق کارگران پيش از سال جديد

بهنام احمدي شهردار جديد گندمان نيز که تازه کار خود را شروع کرده است به خبرنگار کلار، گفت: کارگران خدمات شهري ۴ تا ۵ ماه حقوق طلبکار هستند و معوقات آنها از سال ۹۴ است.

احمدي با اشاره به اين که اين کارگران قرارداد مستقيم با شهرداري ندارند، اضافه کرد: تلاش مي کنيم معوقات را به پيمانکار پرداخت کنيم تا هر چه زودتر در اختيار کارگران قرار بگيرد.

وي همچنين گفت: کار خود را تازه آغاز کرده ايم و نياز به فرصت داريم؛ سعي مي کنيم تا پيش از سال جديد مطالبات و معوقاتي که از سال ۹۴ دارند را پرداخت کنيم.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۰۳:۰۱

28 Dec 2019