۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۲۵۷۳۸
کارشناس مسائل سياسي:

شبکه هاي اجتماعي و ماهواره بيشترين راههای نفوذ دشمن در کشور است

کارشناس مسائل سياسي شهرستان سامان گفت: آمريکا از همان بدو پيروزي انقلاب برنامه خود را جهت نفوذ در کشور شروع کرده و بيشترين زمينه اي هم که نفوذ داشته در زمينه فرهنگي و رواج شبکه هاي اجتماعي و استفاده از ماهواره بوده است.
شبکه هاي اجتماعي و ماهواره بيشترين راههای نفوذ دشمن در کشور است
به گزارش جهانبین نیوز محسن مقصودي در گفتگو با خبرنگار سامان ما اظهار داشت: در رابطه با نفوذ مقام معظم رهبري از ابتداي مذاکرات تا کنون ۷۰ بار کلمه نفوذ را به کار برده اند و هميشه تاکيد بر اين داشته اند که فقط در مورد مسائل هسته اي مذاکره شود. ايشان در تاريخ ۲۶/۵/ ۹۴ در جلسه اي که با برخي از سران نظام داشتند بيان داشتند مذاکره با امريکا يعني نفوذ آمريکا در ايران کدام عقلي حکم مي کند که آمريکا به عنوان فرشته نجات باشد.

مقصودي با بيان اينکه نفوذ آمريکا در در دستور کار انديشکده هاي آمريکا مي باشد، بيان داشت: حدود ۶۰۰ انديشکده و اتاق فکر در آمريکا براي ايجاد اختلال در کشورهاي جهان سوم و در حال پيشرفت وجود دارد.

وي با اشاره بر اينکه آمريکا براي نفوذ دو راهکار به کار گرفته است يکي ارتباط دولتمردان و مسئولين دو کشور ايران و امريکا و دوم عادي سازي روابط بين دو کشور يعني باز شدن سفارت خانه ها يعني تغيير سبک زندگي اسلامي به غربي، مصرف کالاهاي غربي.

کارشناس مسائل سياسي شهرستان سامان با اشاره بر اينکه آمريکايي ها مي خواهند يا مردم تغيير رفتار دهند يا مسئولين تغيير رفتار دهند.، اذعان داشت: حال سوال اين جاست که چه عواملي باعث تغيير رفتار مردم مي شود، در پاسخ به اين سوال بايد به داستان حضرت موسي در زمان فرعون اشاره کرد در اين داستان که قرآن هم به آن اشاره مي کند وقتي حضرت موسي به يک سفر ماموريتي ۳۰ روزه مي رود در غياب حضرت موسي فرعون دست به جنگ رواني در جامعه مي زند تا جايي که مردم موحد ان زمان گوساله پرست مي شوند اين تغيير رفتار مردم به چه علت بوده؟ چه عواملي باعث اين تغيير شده است؟ جنگ نرم افزاري و عقيدتي براي تغيير رفتار مردم است که در آيه ۵۴ سوره زخرف به اين مورد به خوبي اشارهشده است (فَاستًخًفً قًومًهُ فَاطاعوهُ انَهُم کانوا قَََومَا فاسِقين).

محسن مقصودي با بيان اينکه يکي ديگر از راههاي نفوذ دشمن القاي برخي از تفکرات در بين مردم است يکي از اين تفکرات غلط و باطل عبارت است از( تبعيت اکثريت از اقليت غير مهم يا تبعيت اکثريت از اقليت مي باشد) خداوند در قرآن آيه ۱۱۶ سوره انعام مي فرمايند اکثريت و اقليت هيچ گاه نمي تواند مالک حق باشد، عنوان کرد: در اين رابطه لازم است متذکر شوم که حتي پيامبر در زمان خود هيچ گاه در مورد اصل دين و شرع با مردم بحث و مشاوره نمي کرد.

وي با اشاره بر اينکه متاسفانه بحثي را که آمريکايي ها در رابطه با مذاکرات مطرح کردن و القا کردن در اذهان مردم مي باشد اين است که مذاکرات و ادامه آن را به رفراندوم بگذارند، تصريح کرد: و با اين تفکر در مغز بسياري از دانشجويان و اساتيد دانشگاهها رخنه کرده است، که همانطور که با استناد به آيات قرآن اشاره کرديم اين کار خلاف قوانين اسلام مي باشد.

مقصودي با بيان اينکه در رابطه با نفوذ امريکا و بحث برجام مطرح است اين مي باشد که آمريکايي ها خواستار اين هستند که ايران برد موشک هاي خود را کاهش تا آمريکا تحريم ها را کاهش دهد و رفاه اقتصادي و پيشرفت براي ايران فراهم شود، عنوان کرد: حال سوالي که مطرح است آيا اين پيشنهاد براي ايران سودمند است يا خير؟ جواب اين سوال را با استناد به آيه اي از قرآن مطرح مي کنيم که به اين شرح است :خداوند در سوره بقره آيه ۱۲۶ مي فرمايند امنيت و قدرت دفاعي پيش زمينه توسعه اقتصادي براي هر ملت و قومي مي باشد.


وي با اشاره بر اينکه آمريکا از همان بدو پيروزي انقلاب برنامه خود را جهت نفوذ در کشور شروع کرده و بيشترين زمينه اي هم که نفوذ داشته در زمينه فرهنگي است، بيان داشت: دشمنان وقتي که متوجه شدند در زمينه جنگ سخت کاري نمي توانند پيش ببرند از طريق جنگ نرم وارد شدند و مصداق بارز آن هم که امروزه به وفور در کشور و حتي در استان خود مشاهده مي کنيم بحث رواج شبکه هاي اجتماعي و رواج استفاده از ماهواره مي باشد که متاسفانه به درستي از اين امکانات استفاده نمي شود.

محسن مقصودي با بيان اينکه مصداق بارزتر نفوذ آمريکا در ايران را اگر بخواهيم مشاهده کنيم بايد داستان و ماجراي مک فارلين را که در ۱۳ ابان سال ۶۵ در ايران اتفاق افتاد را ياداور شويم که آمريکايي ها از همان موقع قصد نفوذ در ايران را داشته اند که خوشبختانه با درايت امام خميني (ره) با شکست مواجه شد، گفت: تمام جوانان به خصوص دانش آموزان و دانشجويان را توصيه مي کنم که ماجراي مک فارلين را با دقت مطالعه کنند تا متوجه نقشه هاي شوم آمريکايي ها و دشمنان ايران شوند.

انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۵:۵۳

27 Dec 2019