۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۱۷۰۹۸
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

رسانه‌ها باور به پایداری نظام را در مردم تقویت کنند

تقویت باور و اعتقاد مردم به پایداری و استمرار با اقتدار نظام اسلامی کشور از کارهای اساسی و مهمی که رسانه‌های مومن و متعهد باید آن را به جد پیگیری کنند.
رسانه‌ها باور به پایداری نظام را در مردم تقویت کنند
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرمسئولان قرارگاه‎های فضای مجازی بصیرت استان‎ها و اقشار سازمان بسیج کشور اظهار کرد: اینکه استان ما میزبان چنین گردهمایی فرهنگی و رسانه‌ای است بسیار خوب و ارزشمند است و امید می‎رود نتیجه این هم‌اندیشی ترویج بیش از پیش تفکر و فرهنگی بسیجی در کشور باشد.

وی، روحیه ولایتمداری را راس همه امور کشور دانست و گفت: بقا و ماندگاری نظام اسلامی به حفظ و تقویت این روحیه بستگی دارد و انتظار می‎رود که این مهم از سوی فعالان رسانه‌ای به ویژه جمع شما به نحو شایسته‌ای مورد توجه قرار گیرد.

نکونام، مقطع زمانی کنونی کشور را یکی از بی‎نظیرترین مقاطع تاریخی دانست و افزود: درحالی که وقایع تاریخی مشابهت‌های زیادی به هم دارند اما مقطع کنونی به واسطه غیبت امام عصر(عج) و حاکمیت ولی‌فقیه بی‎نظیر و متفاوت است.

امام جمعه شهرکرد، تحقق اسلام راستین را مهمترین هدف از تشکیل نظام اسلامی برشمرد و تصریح کرد: ما نمی‎خواهیم بگوئیم که توانستیم اسلام راستین را به طور کامل در جامعه پیاده کنیم و تا دست‎یابی به هدف مورد نظر فاصله زیادی داریم اما با ایستادگی بر آرمان‌های اسلام و نظام و آرموه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری می‎توان این مهم را به خوبی محقق کرد.

نکونام، پیوند مستحکم مردم با ولایت را مهمترین عامل ماندگاری و استمرار نظام دانست و اظهار کرد: همه ما در نظام اسلامی به دنبال یک هدف که اسلام است، هستیم و تا زمانی که پیوند خود را با ولی‎فقیه مستحکم نگه‌داریم دشمن نمی‏تواند به ما آسیبی برساند.

وی بر ضرورت تقویت باور مردم به پایداری نظام از سوی رسانه‌‌ها تاکید کرد و گفت: از کارهای اساسی و مهمی که رسانه‌های مومن و متعهد باید آن را به جد پیگیری کنند، تقویت باور و اعتقاد مردم به پایداری و استمرار با اقتدار نظام اسلامی کشور است.

نکونام با اشاره به تقابل فرهنگ دینی و فرهنگ ضددینی دشمن، خاطرنشان کرد: درحالی که دشمتن با راهکارها و ترفندهای مختلف و متعدد درصدد تضعیف فرهنگ دینی ما است اما رسانه‌های ارزشی و متعهد کشور باید این هجمه‌ها را به خوبی شناسایی و خنثی کنند.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۶:۰۲

6 Jan 2020