۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۱۶۳۹۶
معتمدی استاد دانشگاه شهرکرد:

روز قدس امسال، ماهیت استکباری و خودکامه صهیونیسم جهانی را بیشتر از گذشته بر ملا می‌کند

سکوت خبری حملات وحشیانه به مردم غزه، ظلمی بزرگتر از هرچیز است و نشان می دهد، جوامع داعیه دار حقوق بشر با این گونه حرکات و هجمه های ظالمانه مشکلی نداشته و همواره از آن حمایت می کنند.
روز قدس امسال، ماهیت استکباری و خودکامه صهیونیسم جهانی را بیشتر از گذشته بر ملا می‌کند
به گزارش جهانبین نیوز، دکتر عبدالله معتمدی، در گفتگو با خبرنگار اساتید برتر گفت: اسرائیل نه با فلسطین، بلکه با تمام دنیا مشکل دارد و به هیچ قاعده ای پایبند نبوده و برای بدیهی ترین حقوق بشری احترام قائل نیست، لذا با توجه به شرایط کنونی که غزه در آماج حملات و هجمه های وحشیانه این خونخواران قرار گرفته است، بر همه مسلمانان جهان واجب است که با حضور خود در راهپیمایی روز قدس خشم و نفرت خود را از استکبار جهانی اعلام نمایند.

وی با اشاره به اینکه غده سرطانی اسرائیل باید هر چه زود تر از کالبد جهان ریشه کن شود، گفت: تمایز راهپیمایی روز قدس امسال بر دیگر سال ها این است که با حملات وحشیانه به غزه همزمان شده است و مردم مسلمان جهان با حضور خود در این راهپیمایی در درجه اول امید و روحیه استقامت را در دل این مردم مظلوم تثبیت می کند و از سویی، رعب و وحشت را دردل صهیونیست ها ایجاد می کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: جریانی که در غزه اتفاق می افتد نشان داده است که مردم جهان این الگوی ددمنشانه اسرائیل را به حال خود رها کرده اند تا در این غفلت، غده سرطانی اسرائیل، بزرگتر و غیرقابل تحمل شود.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه بیشتر رسانه های دنیا در دست استکبار جهانی قرار دارد، افزود: سکوت خبری این حملات وحشیانه به مردم غزه، ظلمی بزرگتر از هرچیز است و نشان می دهد، جوامع داعیه‌دار حقوق بشر با این گونه حرکات و هجمه های ظالمانه مشکلی نداشته و حمایت می کنند.

معتمدی ادامه داد: علی رغم سکوت ننگین برخی جوامع، امسال دامنه مخالفت ها با رژیم صهیونیستی در جهان بیشتر شده است لذا روز قدس ظرفیتی بزرگ برای به خواری و انزوا کشاندن این رژیم منحوس و جعلی به شمار خواهد آمد.

وی بیان کرد: نقش رسانه های اسلامی در بر ملا کردن استکبار جهانی و به چالش کشاندن نقشه های راهبردی آمریکا و اسرائیل بسیار حیاتی است و انتظار می رود با این جو رسانه ای در کشورهای اسلامی، دیگر رسانه ها، از انفعال و سکوت بیرون آیند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۶:۴۳

14 Jan 2020