۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۳۳۳۰۶
مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري

لزوم توانمندسازي اقتصادي و معيشتي زنان سرپرست خانوار در استان

مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري گفت: لازم است در توانمندسازي اقتصادي و معيشتي زنان سرپرست خانوار در چهارمحال و بختياري تلاش شود چراکه قطعاً نتايج خوبي به دنبال دارد.
لزوم توانمندسازي اقتصادي و معيشتي زنان سرپرست خانوار در استان
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين فاطمه دوستي در کميته تخصصي زنان سرپرست خانوار با محوريت طرح تقسيم‌کار ملي، کاهش و کنترل آسيب‌هاي اجتماعي تأکيد کرد: ضرورت تلاش براي توانمندسازي اقتصادي و معيشتي زنان سرپرست خانوار باید در دستور کار قرار گیرد.

دوستي اظهار کرد: بررسي‌ها نشان مي‌دهد اوضاع جامعه در حوزه آسيب‌هاي اجتماعي زنان سرپرست خانوار وخيم است لذا بايد براي اين زنان برنامه‌ريزي‌هاي لازم صورت گيرد.

وي همه دغدغه‌ها را معطوف به برنامه‌ريزي منسجم براي رفع مشکلات زنان سرپرست خانوار عنوان و ادامه داد: لازم است در توانمندسازي اقتصادي و معيشتي زنان سرپرست خانوار در چهارمحال و بختياري تلاش شود چراکه قطعاً نتايج خوبي به دنبال خواهد داشت.

مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري در ادامه بيان داشت: همه آمارهاي موردنياز در حوزه زنان سرپرست خانوار در معاونت امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري موجود است و در صورت نياز سازمان بهزيستي اين استان در اختياري اين دستگاه قرار مي‌گيرد.

دوستي تأکيد کرد: ضروري است سازمان بهزيستي و کميته امداد امام خميني (ره) چهارمحال و بختياري نشست‌هاي تخصصي داشته و در اين نشست‌ها راهکارهاي رفع مشکلات در حوزه زنان احصاء شوند.

وي افزود: همچنين در بحث تأمين مسکن زنان سرپرست خانوار نيز مي‌توان از همکاري بنياد مسکن انقلاب اسلامي چهارمحال و بختياري استفاده کرد تا مشکل تأمين مسکن اين قشر نيز برطرف شود.

مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري به راهکارهاي حقوقي که هم سازمان بهزيستي و هم کميته امداد امام خميني (ره) اين استان جهت رسيدگي به مشکلات حقوقي زنان سرپرست خانوار تحت پوشش خود انديشيده‌اند اشاره و گفت: لازم است تدابيري از سوي اين دو دستگاه اتخاذ شود تا اين موضوع به همه زنان سرپرست خانوار که حتي تحت پوشش اين دو ارگان نيستند نيز تعميم داده شود.


انتهاي پيام1026ج /۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۸:۴۶

2 Jan 2020