۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۳۳۲۱۶
خطيب نماز جمعه بروجن:

ترامپ حقيرتر از آن است که ملت ايران را مخاطب خود قرار دهد/محافظه کاري امروز باتلاق انقلاب است

خطيب نماز جمعه شهر بروجن با بيان اين که مخرج مشترک همه حاکمان آمريکايي دشمني با اسلام و ايران است، گفت: رئيس جمهور آمريکا بسيار حقيرتر و پست تر از آن است که بخواهد مردم ايران را مخاطب خود قرار دهد.
ترامپ حقيرتر از آن است که ملت ايران را مخاطب خود قرار دهد/محافظه کاري امروز باتلاق انقلاب است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام دکتر رضا سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقواي الهي، اظهار داشت: مشکلات فرهنگي، اقتصادي، سياسي و بين المللي در مسير انقلاب اسلامي وجود دارد اما هيچ يک از اين مشکلات سخت تر از روزهاي پيروزي انقلاب و دفاع مقدس نيست.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: الگوهاي مديريتي که در زمان دوران دفاع مقدس به کار مي رفت و مبتني بر ايثار، جهاد و توکل بر خدا بود بايستي در جامعه مداوم و مستمر باشد.

وي با بيان اين که عدم خوف از دشمنان سرمايه بزرگ نيروهاي انقلابي است، گفت: حضور مردم بروجن امروز در راهپيمايي با عظمت و با شکوه ۲۲ بهمن جاي تشکر و قدرداني دارد.

ترامپ حقيرتر از آن است که مردم ايران را مخاطب خود قرار دهد

حجت الاسلام سعادت فر افزود: رئيس جمهور آمريکا بايستي بداند بسيار حقيرتر و پست از آن است که بخواهد مردم ايران را مخاطب خود قرار دهد.

وي با بيان اين که عظمت مردم ايران هنوز طول مي کشد تا براي امثال اين ياوه گويان ثابت شود، گفت: آمريکا و اسرائيل بداند ملت عزيز ايران از پير و جوان، خرد و کلان و زن و مرد تا آخرين قطره خون خود پاي ارزش هاي نظام مقدس جمهوري و منويات رهبر معظم انقلاب خواهند ايستاد.

خطيب نماز جمعه بروجن با بيان اين که مردم ايران هر سال باشکوه تر شعار مرگ بر آمريکا سر خواهند داد، گفت: آمريکا توطئه هاي جديدي طراحي مي کند اما با وحدت و ايمان مردم هيچ غلطي نمي تواند بکند.

وي با تاکيد بر اين که مرزبندي هاي بين خودمان را بايد بين انقلاب و ضدانقلابي قرار دهيم، افزود: نيروهاي انقلابي به واسطه صف آرايي بين خودشان اختلاف قرار ندهند.

مخرج مشترک همه حاکمان آمريکايي دشمني با ايران است

سعادت فر با تاکيد بر اين که امروز بايد از اختلاف پرهيز کنيم، گفت: اختلاف باعث از بين رفتن ابهت جامعه اسلامي مي شود؛ مخرج مشترک همه حاکمان آمريکايي دشمني با اسلام و ايران است.

حجت الاسلام سعادت فر افزود: امروز وزارت خزانه داري آمريکا تحريم هاي جديدي را بر عليه ۱۳ فرد و نهاد مرتبط با ايران در حالي وضع مي کند که کشور ما به برجام پايند است.

وي با اشاره به کارنامه سياه اوباما در شکل گيري داعش، فتنه آمريکايي سال ۸۸ و تحريم ها با دست مخملين، خاطرنشان کرد: امروز عقلانيت در اعتماد و دوستي با آمريکا نيست؛ به فرمايش رهبر معظم انقلاب عقلانيت در ذيل اميد و توکل به خدا را به همراه مي آورد.

حجت الاسلام سعادت فر با بيان اين که عقلانيت در سايه اعتماد به شيطان اکبر و قدرت هاي مادي انسان را به سراب مي رساند، گفت: به نام عقلانيت نبايد اميد واهي به شيطان اکبر داشت.

محافظه کاري امروز باتلاق انقلاب است

خطيب نماز جمعه بروجن با تاکيد بر اين که محافظه کاري امروز باتلاق انقلاب است، گفت: اگر انسان آلوده به منافع مالي و دل بستن به دنيا شود نمي تواند روحيات انقلابي داشته باشد.

گراميداشت ايام فاطميه از ديگر محورهاي خطبه هاي نماز جمعه شهر بروجن بود.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۰:۵۱

10 Jan 2020