۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
کد مطلب : ۳۰۲۴۶

جشن سالروز ازدواج حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) در شهر بن برگزار مي شود

شهرداري شهر بن جشن بزرگ پيوند را به مناسبت فرارسيدن سالروز ازدواج حضرت علي(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) در شهر بن و با موضوع ازدواج آسان برگزار مي کند
جشن سالروز ازدواج حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) در شهر بن برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز، محمود نادري شهرداري شهر بن در گفت گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: به مناسبت سالروز ازدواج فرخنده ي حضرت علي(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) جشن بزرگ پيوند در شهر بن برگزار خواهد شد.

نادري گفت : در اين جشن سعي شده است ازدواج و زندگي حضرت علي(ع) و حضرت فاطمه ي زهرا(س) به عنوان الگويي براي جوانان معرفي شود .

وي گفت: سالروز ازدواج حضرت علي(ع) و حضرت زهرا(س) فرصت مناسبي در جهت فرهنگسازي در جامعه مي باشد و اهداف اصلي از برگزاري اين جشن ها نيز ترويج ازدواج آسان در ميان جوانان، دوري از اسراف و تجمل گرايي، تبيين اهميت تشکيل خانواده در اسلام و در نهايت تحکيم بنيان خانواده است .

شهرداري شهر بن افزود : اجراي سخنراني، برنامه‌هاي شاد و فرهنگي، برگزاري مسابقه، مولودي‌خواني و ... از جمله برنامه‌هاي پيش‌بيني شده در اين مراسم است.
وي افزود جشن سالروز مقدس ترين پيوند آسماني سيزدهم شهريور ماه، بعد از اقامه نماز مغرب و عشا درسالن ورزشي شهداي آموزش و پرورش شهر بن برگزار مي شود.

انتهاي پيام1022ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۳۷:۰۱

27 Dec 2019