۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۲۴۲۱۶
معاون تهذيب حوزه هاي علميه کشور:

اقامه و احياي دين اسلام از مهمترين برکات انقلاب اسلامي است

حجت الاسلام همتيان اقامه و احياي دين اسلام را از مهمترين برکات انقلاب اسلامي دانست و گفت: پايداري و مقاومت بر ارزش هاي ديني از مهم ترين آموزه هاي اسلام است.
اقامه و احياي دين اسلام از مهمترين برکات انقلاب اسلامي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  اساتيد برتر، معاون تهذيب حوزه هاي علميه کشور در همايش بزرگداشت شهيدان رجايي و باهنر در شهرکرد ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر گفت: اين شهيدان گرانقدر سربازان امام عصر (عج) هستند که امام خميني (ره) توانست با کمک آنان، انقلاب اسلامي را به پيروزي برساند و دين را اقامه کند.

حجت الاسلام محمد همتيان افزود: راه شهيدان باهنر و رجايي نقشه راهي براي دولتمردان و ملت ايران است که بايد به نحو ويژه مورد توجه قرار گيرد.

وي، اقامه و احياي دين اسلام را از مهمترين برکات انقلاب اسلامي دانست و گفت: پايداري و مقاومت بر ارزش هاي ديني از مهم ترين آموزه هاي اسلام است.

همتيان ادامه داد: تأسي به آموزه هاي اسلامي، موفقيت تيم مذاکره کننده در مذاکرات هسته اي را رقم زد و زمينه برداشته شدن تحريم ها را فراهم کرد.

وي ناکامي آمريکا در تحريم هاي ظالمانه عليه ايران را حاصل مقاومت مردم و هدايت هاي مقام معظم رهبري دانست.

معاون تهذيب حوزه هاي علميه کشور خاطرنشان کرد: مردم هوشيار کشورمان هم با صبوري و پايداري، در برابر سختي هاي ناشي از تحريم ها و توطئه هاي دشمن ايستادگي کردند.

حجت الاسلام همتيان، شهيدان رجايي و باهنر سرمشق تعامل با و مبتکر درس هاي به يادماندني مردم در تاريخ انقلاب اسلامي بودند.

به گزارش اساتيد برتر: همزمان با ۸ شهريور سالروز انفجار دفتر نخست وزيري در تهران در سال ۱۳۶۰ به دست منافقان کوردل و شهادت دو دولتمرد بزرگ انقلاب اسلامي، شهيد محمدعلي رجايي رئيس جمهور و شهيد حجت الاسلام دکتر محمدجواد باهنر نخست وزير، همايش بزرگداشتي در مصلاي بزرگ امام خميني (ره) شهرکرد برگزار شد و در پايان اين برنامه که جمعي از مديران و کارمندان ادارات و نهادهاي اجرايي و انقلابي استان چهارمحال و بختياري حضور داشتند، نماز وحدت اقامه شد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۸:۲۱:۵۵

15 Apr 2020