۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۳۴۹۳۶
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه لردگان:

ترک امر به معروف و نهي از منکر تأثير منفي در فضاي سياسي کشور مي گذارد

حجت الاسلام نباتي، گفت: با اجراي امر به معروف و نهي از منکر، هيچ وقت يک ضد ارزش در جامعه فرهنگ نمي شود.
ترک امر به معروف و نهي از منکر تأثير منفي در فضاي سياسي کشور مي گذارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام حميدرضا نباتي، مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه لردگان در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان با اشاره به روايتي از وجود مبارک پيامبر اکرم (صلي الله عليه و آله و سلم) که مي فرمايند: "اگر امر به معروف و نهي از منکر را ترک کنيد افراد بي دين و ستمگر بر شما مسلط مي شوند و در نتيجه ديگر دعاي شما مستجاب نمي شود"، گفت: اين روايت اشاره به اين دارد که حتي ترک امر به معروف بر صحنه سياسي جامعه نيز اثر گذار است و ترک اين فريضه مي تواند بر فضاي سياسي کشور تاثير منفي داشته باشد.

وي، در ادامه با گلايه از بعضي مسئولان نظام خاطرنشان کرد: کم کاري بعضي از مسئولين و حتي نمايندگان مجلس است، که رهبر معظم انقلاب بايد راجع به مسائلي مثل سند 2030 بارها ورود کنند و گلايه نمايند.

وي،‌ ابراز اميداوري کرد؛ بعد از اين مجلس با اقدامات انقلابي خود در امر نظارت بهتر عمل کند، تا حضرت آقا مجبور نباشند در هر مساله اي خود به شخصه تذکر فرمايند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه لردگان با اشاره به بخشي از روايت امام محمد باقر (ع) که مي فرمايند: "امر به معروف و نهي از منکر فريضه اي است که ديگر فرايض هم با آن بر پا مي شوند" بيان داشت: اگر امر به معروف و نهي از منکر اقامه شود همه چيز حل مي شود، تمامي مشکلات و آسيب هاي فرهنگي، سياسي، اجتماعي و اقتصادي که ما امروز به آن دچار شده ايم به خاطر ترک اين دو واجب الهي است.

حجت الاسلام نباتي افزود: امر به معروف يعني فرهنگ سازي ديني و يعني اينکه ما دين را در جامعه نهادينه کنيم، يعني فرهنگ و آداب و رسوم ما بر پايه اسلام و احکام اسلامي پايه ريزي شود.

وي، در پايان گفت: امر به معروف و نهي از منکر يعني اينکه آحاد جامعه نسبت به هر گناه و ناهنجاري که در جامعه اتفاق مي افتد بي تفاوت نباشند.

انتهای پیام/1026ج
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۳۵:۳۲

23 Jan 2020