۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۳۳۵۸۶
سلام لردگان گزارش مي دهد

زيرگذر روستاي بردبر لردگان در بلاتکليفي+ پاسخ مسئول راه و شهرسازي

تاخير چندين ساله در افتتاح زير گذر بردبر باعث نارضايتي مردم روستا شده است.
زيرگذر روستاي بردبر لردگان در بلاتکليفي+ پاسخ مسئول راه و شهرسازي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ بيش از ۲۰۰۰ ماشين سنگين و نيمه‌سنگين روزانه در محور روستاهاي بردبر، دهنو بردبر و هرمو درحال تردد است و نارضايتي شديد  5000 نفر جمعيت اين روستاها را از وضعيت نامناسب و حادثه‌خيز زيرگذر و بدقولي مسئولان راه و شهرسازي بدنبال داشته است.

يکي از کارکنان روستاي بردبر در اين باره مي‌گويد: براي حفظ امنيت تردد جاده‌اي در محور پرتردد خوزستان-لردگان مديران شهرستان بي‌تفاوت عمل نکنند.

شهروند ديگری از اهالي اين روستا گفت: اگر زمين اين پروژه مشکل داشت چرا اول مشکل را با مالکين حل نکردند و ديگر اينکه اگر پول نبود چرا شروع به کار کردند.


پاسخ رئيس اداره راه و شهرسازي لردگان

عبدالرضا اميري، رييس اداره راه و شهرسازي شهرستان لردگان در پاسخ به سوال خبرنگار سلام لردگان درخصوص علت تأخير و اینکه چه زماني اين پروژه افتتاح مي‌شود گفت: پروژه زيرگذر روستاي بردبر حدود سه سال در حال ساخت است ولي متأسفانه کار ساخت و سازش به تأخير افتاد، يک بخش بر مي‌گردد به مشکلات اجتماعي، زمين اطراف اين پروژه که براي رمپ‌هاي ورودي و خروجي زيرگذر بايد استفاده شود به افراد شخصي تعلق دارد و مالکين اين زمين‌ها اجازه کار را نمي‌دهند و بخش ديگر آن که مهمترين بخش و علت تاخير اين پروژه است وضعيت مالي است که اصل اعتبار اين پروژه تخصيص داده شده ولي هنور جهت ادامه کار واريز نشده و حدود هشتصد الي يک ميليارد تومان پيمانکار اين پروژه طلبکار است.

اميري افزود: تاکنون 60 درصد اين پروژه انجام شد و اگر اعتبارات اين پروژه واريز شود حداقل  تا شهريورماه  96 افتتاح مي شود.
 



 
انتهاي پیام1026ج /630ل
 
مرجع : سایت خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۱:۰۷

27 Dec 2019