۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۳۰۵۱۶
عضو کمیسیون بهداشت مجلس:

نباید زیر بار حرف زور در قرارداد FATF رفت/ اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه سپاه درست نیست

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه سپاه درست نیست و نباید زیر بار حرف زور در قرارداد FATF رفت.
نباید زیر بار حرف زور در قرارداد FATF رفت/ اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه سپاه درست نیست
به گزارش جهانبین نیوز؛ بهروز بنیادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شمال استان تهران در مورد قرارداد FATF و تلقی‌های پیرامون آن اظهار داشت: این قرارداد محتوای مبارزه با پول‌شویی دارد؛ به این معنا که کشورهای عضو این قرارداد نباید پول در اختیار تروریست‌ها قرار دهند.

وی تصریح کرد: برداشت از این قانون این نیست که سپاه در زمره گروه‌های تروریستی بین‌المللی است؛ این برداشت اشتباه محض است.

بنیادی با تأکید بر اینکه قرارداد FATF به معنای ورود به حساب‌های بانکی نهادهایی مانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیست، اضافه کرد: این قرارداد پروژه‌ای بین‌المللی است و سیستم بانکداری کشور باید معاملات بانکی خود با نهادهایی مانند سپاه را ادامه دهد؛ طبق امضای صورت گرفته، تعهدات باید انجام شود؛ ولی نباید زیر بار حرف زور رفت.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه سپاه یک نیروی نظامی است و نباید تحریم اقتصادی و بانکی شود، تصریح کرد: سپاه نیرویی با سیمای نظامی است و تحریم اقتصادی که شاخه‌ای از آن بانکی است، علیه این نهاد درست نیست.

وی با تأکید بر اینکه سپاه نهاد و نیرویی است که در زمان بحران ظرفیت و توانایی‌های خود را در مسیر توسعه و آبادانی کشور قرار می‌دهد، اضافه کرد: سپاه در همه دوره‌ها مانند دوران سازندگی که ورود پیدا کرد، همواره در خدمت مردم بوده است.

بنیادی اظهار کرد: سپاه پاسداران ماهیت نظامی دارد و نباید در بحث تحریم‌های اقتصادی قرار گیرد؛ مردم از این نیروی مخلص حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۲:۵۴

30 Dec 2019