۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۱۹۰۹۶
فرمانده سپاه بن:

ماهواره خود را تحويل بدهيد يک دستگاه ديجيتال هديه بگيريد

افرادي که داوطلبانه ماهواره خود را تحويل دهند يک دستگاه ديجيتال هديه مي گيرند.
ماهواره خود را تحويل بدهيد يک دستگاه ديجيتال هديه بگيريد
سيد اصغر موسوي فرمانده سپاه بن درگفت و گو با خبرنگار زنگ خبر ضمن تبريک هفته بسيج به همه مردم ولايت مدار شهرستان بن گفت: دشمنان نظام جمهوري اسلامي ايران از آغاز جنگ تحميلي به فکر سرنگوني کامل اين نظام بود و به خيال خام خود فکر مي کرد مي تواند در همان روزهاي ابتداي جنگ انقلاب اسلامي ايران را سرنگون مي کند.


وي افزود: ايستادگي مردم ايران و رزمندگان دوران دفاع مقدس دشمنان اسلام را به تعجب وا داشت و کم کم به اين نتيجه رسيدند نمي توانند در جنگ سخت با ايران مقابله کنند به همين دليل واردجنگ نرم با ايران شد.


موسوي گفت: ماهواره ها بخشي از اين جنگ نرم است که آمريکا و رژيم غاصب صهيونيست سرمايه هاي عظيمي را براي ساخت شبکه هاي فارسي زبان و در دسترس ايرانيان صرف کرد و تاکنون بيش از ۱۲۵ شبکه فارسي زبان در دسترس مردم قرارگرفته است.


فرمانده سپاه بن تصريح کرد: از جمله اهداف اين شبکه هاي فارسي زبان از بين بردن بنيان خانواده ها است چراکه به خوبي مي دانند بهترين بنيان خانواده در نظام جمهوري اسلامي است و اگر بخواهند ضربه اي به نظام وارد کند بايد خانواده را هدف بگيرد.


وي از بين بردن غيرت مردان را از ديگر برنامه هاي شبکه هاي فارسي زبان دانست و افزود: ترويج روابط دختران و پسران پيش از ازدواج، عادي شدن خيانت مرد و زن در قبال يکديگر و عادي نشان دادن فرهنگ طلاق از ديگر برنامه هاي جنگ نرم ماهواره اي است.


فرمانده سپاه بن خاطر نشان کرد: از ابتداي سال جاري به دليل حساسيت ويژه مقام معظم رهبري در مباحث فرهنگي و نام گذاري سال به سال فرهنگ، سپاه شهرستان بن براي برطرف نمودن دغدغه هاي امام خامنه اي اهتمام جدي بر مساله فرهنگ داشته و يکي از محوريت هاي برنامه هاي خود را آگاه سازي خانواده ها از مضرات ماهوراه قرار داده است.


وي مشارکت خوب مردم را يکي از نقاط مثبت اين طرح دانست و گفت : با آموزش ها و آگاه سازي هاي صورت گرفته مردم استقبال خوبي نشان دادند و بسياري از آنان داوطلبانه ماهواره هاي خود را جمع کردند.


موسوي در پايان خاطر نشان کرد: سپاه شهرستان بن در يک طرح تشويقي آمادگي دريافت ماهواره ها و هديه يک دستگاه ديجيتال را دارد و افرادي که داوطلبانه خواهان اين امر هستند مي توانند به سپاه اين شهرستان مراجعه نمايند.


انتهاي پايم/ف/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۹:۱۴

27 Dec 2019