۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۳۸۱۴۹
به مناسبت ايام دهه فجر

اکيپ‌هاي پزشکي و بهداشتي به مناطق محروم اردل اعزام مي‌شوند

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل از اعزام اکيپ‌هاي پزشکي و بهداشتي به مناطق محروم اين شهرستان به مناسبت دهه فجر خبر داد.
اکيپ‌هاي پزشکي و بهداشتي به مناطق محروم اردل اعزام مي‌شوند
به گزارش جهانبین نیوز، اسماعيل اميدي سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل در حاشيه دومين جلسه کميته سلامت و درمان ستاد گراميداشت دهه فجر شهرستان اردل که با حضور دکتر عابدي رئيس بيمارستان امام رضا (ع) شهرستان اردل و ساير اعضاي کميته در دفتر مديريت شبکه برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه اظهار داشت: به مناسبت ايام گراميداشت دهه فجر، گروه پزشکي به منظور ارائه خدمات بهداشتي و درماني از سوي شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل به مناطق محروم شهرستان اعزام می شود.

اميدي با بيان اينکه اکيپ پزشکي و بهداشتي شهرستان اردل در مناسبت هاي مختلف نسبت به اقدام گروه هاي بهداشتي به مناطق محروم اقدام کرده است افزود: بر اين اساس اين اکيپ ها در ايام مبارک فجر امسال نيز کليه خدمات بهداشتي درماني خود را به صورت رايگان در روستاهاي دور افتاده انجام خواهند داد.

وي اظهار کرد: خدمت به محرومان به عنوان نشان افتخاري است که مسئولان بايد آن را سر لوحه کار خود قرار دهند زيرا محرومان و روستائيان در واقع مهمترين قشر جامعه از نظر آسيب پذيري محسوب مي شوند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل با بيان اينکه امام خميني (ره) انقلاب اسلامي را انقلاب مستضعفان خواندند، اظهار کرد: صاحبان اصلي انقلاب مردم و محرومان هستند وخدمت به آنان نيز از اصلي ترين وظايف انقلاب و انقلابيون محسوب مي شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۲:۵۰

29 Dec 2019