۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۳۹۳۱۹
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) در چهارمحال و بختیاری:

برگزاری ۵۶۵ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد در چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) در چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد و هفته مقاومت و پیروزی ۵۶۵ برنامه در ۵۷ عنوان کلی در رده‌های بسیج و سپاه استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود تا یاد و خاطره سال‌های ایثار و حماسه را گرامی بداریم.
برگزاری ۵۶۵ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد در چهارمحال و بختیاری
سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) در چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: سی و ششمین سالگرد فتح خرمشهر و هفته مقاومت و پیروزی سال ۹۷ با شعار "ما توانستیم" را با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی-ورزشی، در رده‌های سپاه و بسیج استان گرامی می‌داریم.

وی بیان داشت: سوم خرداد، یادآور رشادت‌های رزمندگان و ایثارگرانی است که با نثار خون‌های پاک خود، نهال آزادی را در خرمشهر نشاندند و درس فداکاری و مقاومت به نسل‌های آینده دادند.

سردار اکبری افزود: هفته مقاومت و پیروزی فرصت بسیار مناسبی برای تجلیل از جانفشانی‌های شهیدان و جانبازان و یادگاران عملیات غرورآفرین بیت المقدس در کربلای جنوب ایران است.

وی گفت: به همین مناسبت تعداد کل برنامه‌ها ۵۶۵ برنامه در ۵۷ عنوان کلی در رده‌های بسیج و سپاه استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود تا یاد و خاطره سال‌های ایثار و حماسه را گرامی بداریم.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) در چهارمحال و بختیاری افزود: اجرای برنامه های گرامیداشت هفته مقاومت و پیروزی از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت شروع شده و تا شنبه پنجم خردادماه ادامه خواهد داشت.

سردار اکبری ادامه داد: تبیین دستاوردهای عملیات بیت المقدس و توجه به حماسه فرزندان انقلاب اسلامی، توجه به اهداف و نتایج حاصل از این پیروزی بزرگ و دست یافتن به خواسته های عزت مدارانه در حفظ استقلال و کیان ایران اسلامی، توجه به نقش ولایت و رهبری در پیروزی حماسه سوم خرداد و پرداختن به حضور مردم در جبهه ها و پشت جبهه ها در مقابله با دشمن، از محور های اصلی برنامه های این هفته است.

وی گفت: همایش بزرگ استانی مقاومت و پیروزی با حضور مسئولان ارشد استان و رزمندگان در تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در نواحی سپاه شهرستانها، تجلیل از رزمندگان عملیات بیت المقدس، محافل شعر مقاومت و خاطره، ویزیت رایگان بیماران از سوی تیم های اعزامی بسیج جامعه پزشکی در شهرستان های شهرکرد، بروجن و لردگان، از برنامه های گرامیداشت سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر در استان است.

سردار اکبری افزود: برگزاری یادواره های پایگاهی و آبروی محله، افتتاح پروژه های عمرانی و حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج، دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی و عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهیدان، برگزاری اردوهای جهادی، مسابقات فرهنگی ورزشی، مراسم ادعیه و نشست های روشنگری از دیگر عناوین برنامه های گرامیداشت هفته مقاومت و پیروزی به شمار می رود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۵۷:۱۰

27 Dec 2019