۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۲۶۸۴۵
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

جوانان را به سمت و سوی خود اشتغالی سوق دهید

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: سال ۹۵ سال شکوفایی اقتصادی خواهد بود به تولید اهمیت بیشتری داده شود و لازم است جوانان را به سمت و سوی تولید سوق دهیم.
جوانان را به سمت و سوی خود اشتغالی سوق دهید
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر، سید نعیم امامی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در دوره رکود اقتصادی و تحریم‌ها، انتقال و مبادله ارز از طریق واسطه‌ها بوده است که ماحصل آن چیزی جز اختلاس افرادی خودخواه و منفعت‌طلب نبوده و خوشبختانه با اجرای برجام این مشکلات برطرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه لازم است به بحث تولید توجه ویژه‌ای داشت تصریح کرد: باید سازمان صنعت، معدن و تجارت و هیئت مدیره امور صنفی با هم‌دلی و هم‌فکری به تولید توجه ویژه‌ای داشته باشند تا سیستم توزیع تولید به ثمر برسد.

این مسئول با اشاره به جایگاه بالای اصناف از نگرش دولت و اقتصاد، گفت: ۳۰ هزار واحد صنفی در استان وجود دارد که متأسفانه برخی از آن‌ها ثبت یا پروانه کسب ندارند.

امامی از فعالیت ۷۵۶ کارخانه، مانند کارخانه ورق و چادر مشکی در استان خبر دارد و گفت: خوشبختانه آمار و نرخ رشد شکایت از اصناف به مراتب کمتر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: اتحادیه‌ها فاقد منابع مالی هستند بنابراین اصناف موظفند مبلغی را به عنوان حق عضویت دهند تا این خود منبع درآمد برای اتحادیه‌ها محسوب شود.

وی تاکید کرد: دبیران اجرایی موظفند نظارت کامل به امور صنفی داشته باشند تا واحدهای بدون پروانه شناسایی شوند زیرا برای بررسی تخلفات، شناسنامه و پروانه واحد صنفی نیاز است.

امامی تاکید کرد: کلاس‌های آموزشی با محتوای آداب معاشرت با مردم و کسب روزی حلال در حوزه اصناف، برگزار شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پس از ۱۰ سال جنگ دیپلماسی و نزاع، امروز توطئه‌های استکبار با شکست مواجه شد.

امامی با اشاره به اینکه تمام تحریم‌ها برطرف می‌شود، تصریح کرد: در دوره رکود اقتصادی و تحریم‌ها، انتقال و مبادله ارز از طریق واسطه‌ها بوده است که ماحصل آن چیزی جز اختلاس افرادی خودخواه و منفعت‌طلب نبوده و خوشبختانه با اجرای برجام این مشکلات بر طرف می‌شود.

در ادامه معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات، گفت: اتحادیه‌ها نباید فعالیت تبلیغاتی له یا علیه کسی داشته باشند.

شمسی‌پور با اشاره به اینکه اعتبار پروانه‌های کسب، الکترونیکی شده است، افزود: امور صنفی قبل از اتمام تاریخ اعتبار آن همواره اقدام نمایند.

وی افزود: امور صنفی باید طبق ضوابط و مقررات امور صنفی عمل کنند و حسا‌ب‌های مالی و درآمد هزینه‌های امور صنفی باید همواره مشخص شوند.

انتهای پیام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۵۱:۳۰

9 Jan 2020