۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۱۹۶۴۵
بيانيه ستاد برگزاري نماز جمعه شهرستان بن به مناسبت اجتماع عظيم اربعين حسيني:

اجتماع عظيم اربعين حسيني عامل رعب و وحشت و نااميدي در چهره استکبار جهاني

اربعين امسال، نه تنها عوامل تكفيرى و وهابى خصم دون و خودفروخته يعنى داعش، بلكه اربابانشان را نيز به لرزه درآورد و به‏ فضل الهى، رعب و وحشتى در دل سياهشان انداخت تا جايى كه يأس و نااميدى را در جبهه استكبار به ‏خوبى مى ‏توان درك نمود.
اجتماع عظيم اربعين حسيني عامل رعب و وحشت و نااميدي در چهره استکبار جهاني
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، بيانيه ستاد برگزاري نماز جمعه شهرستان بن به مناسبت حضور ميليوني شيفتگان حضرت ابا عبدالله الحسين در روز اربعين حسيني به شرح زير است:
كربلا در سينه ‏اش هزاران راز دارد

هر زمان رازى از رازهايش ابراز دارد


جلوه‏ گرى اربعين امسال و تجلى شكوه دوباره شور حسينى، گوياى اين حقيقت است كه عاشورا سرآغاز جريانى است كه هرگز وقفه و ايستايى نمى ‏شناسد، جريانى كه ريشه در بعثت نبى مكرم اسلام(ص) و مجاهدات تمامى انبياء الهى و نيز حماسه بزرگ غدير خم و فريادهاى صديقه طاهره(س) دارد كه فرمود: «فجَعَل الله اطاعتنا نظاماً للملّة و امامتنا اَماناً للفرقة».



اربعين حسينى(ع) ترجمانى از جاودانگى انديشه ‏ى عدل و داد، حماسه و ايثار، جهاد و شهادت، عاطفه و عشق، امنيت و حريت، غيرت و انسانيت، مقاومت و پايدارى و... مى‏ باشد.



اربعين، رسالت عظيم پيام ‏رسانى و گستراندن پهناى عاشورا و كربلا به تمامى عالم، توسط حضرت زينب(س) و سيدالساجدين(ع) است كه انديشه‏ ها و دل هاى تشنه را، به معارف حقّه كه بر روى تابلوي خون‏ رنگ كربلا به زيباترين وجه و با مركب خون بهترين‏ هاى خلقت و آفرينش به نقش و نگار درآمده، متوجه ساخت.


اربعين، از اين‏ روي به‏ منزله نقشه راهى تلقى مى‏ گردد كه نظام ها و انقلاب هاى توحيدى را در جهت زمينه ‏سازى ظهور مهدى موعود(عج) و استقرار حاكميت عدل جهانى سوق مى‏ دهد و لذا تكرار شكوه مندانه اربعين، ازجمله راه كارهاى ورود انقلاب و نظام اسلامى به مباحث راهبردى آينده منطقه و جهان، با رويكرد تربيت زمينه ‏ساز ظهور مى ‏باشد و البته اين شروعى است كه هنوز وارد متن نگرديده است و بايد در طول سال و در گذر زمان از زواياى مختلف به آن پرداخته بشود و نبايد مورد غفلت و فراموشى قرار بگيرد، چه آن‏ كه جريان اربعين و حماسه عاشورا سكوت و سكون نمى‏ شناسد و همواره بايد بى‏ وقفه در حال حركت، رو به رشد و جهانى شدن به پيش برود.




اربعين امسال يكى از گام هاى فوق‏ العاده مهم و جهادگونه ‏اى بود كه از مجراى لبيك يا زينب(س)، لبيك يا حسين(ع) را در آسمان عراق و بلكه در فضاى دل هاى تشنه عدالت و معنويت و حريت و انسانيت، بارى ديگر طنين انداخت و نداى «هل من ناصر ينصرنى» فرزند پيامبر(ص)، امام مظلوم، سيدالشهداء(ع) را به‏ گونه‏اى جانانه پاسخ داد.



اربعين امسال، نه تنها عوامل تكفيرى و وهابى خصم دون و عناصر و عملى خودفروخته و مزدور استكبار يعنى داعش، بلكه اربابانشان را نيز به لرزه درآورد و به‏ فضل الهى، رعب و وحشتى در دل سياهشان انداخت تا جايى كه يأس و نااميدى را در جبهه استكبار به ‏خوبى مى ‏توان درك نمود.



ستاد برگزاري نماز جمعه شهرستان بن


۲۸ اذر ۱۳۹۳مصادف با ۲۶ صفر ۱۴۳۶

انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۲:۵۱

27 Dec 2019