۰
plusresetminus
مجتبي اکبري مدير روابط عمومي کارخانه کاشي پاسارگاد گندمان ضمن اشاره به تجمع کارگران اين شرکت، گفت: تنگ نظرى مديران شرکت گاز و بى توجهى مسئولين استان بار سنگينى را بر دولت تحميل ساخت.
تجمع کارگران کارخانه کاشي پاسارگاد گندمان/مدير روابط عمومي شرکت: تنگ نظري مسئولان بار سنگيني را بر دولت تحميل ساخت
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، جمعي از کارگران کارخانه کاشي پاسارگاد گندمان در اعتراض به قطع گاز اين شرکت مقابل فرمانداري بروجن تجمع کردند.

کارگران تجمع کننده مقابل فرمانداري خواستار وصل گاز اين شرکت از سوي مسئولين شدند.

تجمع کنندگان مدعي شدند: قطعي گاز اين کارخانه موجب بيکار شدن کارگران شده است.

تجمع کارگران کارخانه کاشي پاسارگاد با قول مساعد مسئولان پايان يافت.

مجتبي اکبري مسئول روابط عمومي کارخانه کاشي پاسارگاد گندمان ضمن تاييد تجمع کارگران مقابل فرمانداري بروجن به خبرنگار کلار، گفت: براي روشن شدن دستگاه هاي شرکت به ۵۰ پوند گاز نياز داريم زماني که اين ميزان کاهش پيدا کند دماي کوره کاهش پيدا کرده و سراميک ها ترک مي خورند.

وي ضمن بيان اين که اگر گاز کاهش شديدي داشته باشد منجر به منفجر شدن کوره مي شود، افزود: رول هاي سراميک خارج از کشور وارد مي شود و هزينه هاي زيادي هم در پي دارد.

اکبري ضمن بيان اين که کاهش فشار گاز باعث افزايش ضايعات ما در کارخانه شده است، افزود: هنگامي که دماي کوره تغيير کند موجب شکستگي و ضايعات سراميک مي شود.

۲۲۰ نيروي شاغل در کارخانه بيکار شدند

وي با بيان اين که كارشكنى در دولت منتخب مردم هر روز باعث مشكل آفرينى مي شود، گفت: شركت گاز استان چهار محال بختيارى باعث تعطيلى كارخانه كاشى پاسارگاد و بيکاري ۲۲۰ نيروى شاغل در اين شركت شده است.

اکبري افزود: اداره گاز به بهانه عدم پرداخت به موقع ماهانه قبض گاز و برخوردار نكردن امكان تقسيط قبض هر دوره فشار گاز اين كارخانه را در چند ماه اخير به قدرى كم و زياد كرده كه خسارات ناشى از توليد ضايعات و عدم امكان توليد مناسب شركت را با مشكل مواجه ساخته است.

تنگ نظري مسئولان بار سنگيني را بر دولت تحميل ساخت

وي خاطر نشان کرد: با توجه به اين که کارخانه کاشي پاسارگاد از ابتداي سال ٩٦ موفق به دستيابى به ظرفيت اسمى شده و پنجاه درصد از محصولات خود را به پنج كشور صادر مي کرد ولى تنگ نظرى مديران شركت گاز و بى توجهى مسئولين استان بار سنگينى را بر دولت تحميل كرد.

اکبري ضمن بيان اين که تا کنون توافقي با هيچ ارگاني در اين مورد صورت نگرفته است، گفت: اين دومين كارخانه توليد كاشى است كه در استان چهارمحال وبختياري به دليل سنگ اندازى تعطيل شده است.

اکبري ضمن در خواست از مسئولين استان چهارمحال وبختياري براي رفع نقايص در حمايت از صنعت گران، افزود: بيكارى كارخانه بزرگ کاشي در شهرستان گندمان باعث بروز مشكلات فراونى خواهد شد.

گفتني است خبرنگار کلار تلاش کرد براي روشن تر شدن مشکل کارخانه کاشي پاسارگاد گندمان با مسئولان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي شهرستان بروجن مصاحبه کند اما آنها راضي به انتشار مطلبي در اين خصوص نشدند.

در چند وقت اخير تجمع کارگران کارخانه صبا فولاد سفيد دشت، نهال گل بروجن، تعطيلي صبا کاشي گندمان و کاشي پاسارگاد به پايگاه خبري تحليلي کلار گزارش شده که به گفته کارگران پيامدهايي چون افزايش بيکاري و مشکلاتي از اين دست را در پي داشته است.

لازم به ذکر است کارخانه صبا کاشي گندمان که از ۲۵ اسفند ماه سال ۹۵ تعطيل شده بود پس از گذشت بيش از چهار ماه فعاليت خود را از سر گرفته است.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۲:۵۱

27 Jan 2020