۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۳۴۹۴۵
نماينده ولي‌فقيه در سپاه ناحيه کوهرنگ:

اتحاد، رمز مقابله با حوادث تروريستي/ جبهه مقابله با تروريسم در سوريه طراحي شده است

نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه کوهرنگ گفت: جبهه مقابله با تروريسم در سوريه طراحي شده است.
اتحاد، رمز مقابله با حوادث تروريستي/ جبهه مقابله با تروريسم در سوريه طراحي شده است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام صادق نيکنام، نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه کوهرنگ در گفت و گو با خبرنگار کوهرنگ خبر با اشاره به حوادث 17 خرداد گفت: متاسفانه در روز 12 رمضات المبارک 17 خردادماه شاهد آن بوديم که حادثه تروريستي در حرم مطهر حضرت امام خميني (ره) و ساختمان مراجعات مجلس شوراي اسلامي اتفاق افتاد که در پي اين حادثه تروريستي کور، تعدادي از مومنين و روزه داران بي گناه شهيد و زخمي شدند.

وي گفت: وقتي در اخبار خوانديم که عماد 2.5 ساله که به بيماري ام پي اس نوع 2 دچار بوده براي پيگيري و کمک مالي از طرف نماينده استان گلستان به ساختمان مراجعات مجلس رفته بود و بحمدالله جان سالم بدر برده است و يا در فيلم هاي منتشر شده از حادثه مي بينيم که چگونه مردم روزه دار مظلوم  به خاک و خون کشيده مي شوند که دل انسان به درد مي آيد نفرت ما از تروريست و داعش چندين برابر مي شود ولي در کنار اين حادثه غم انگيز چند نکته حائز اهميت که نبايد از آنها غفلت ورزيد.

دشمن از هر وسيله اي براي توقف ما استفاده مي کند

حجت الاسلام نيکنام بيان داشت: نبايد فراموش کنيم که دشمن ما چون مي بيند ملت ما رو به جلو به سرعت راه هاي پيشرفت و ترقي را طي مي کند از هر وسيله اي براي متوقف کردن اين حرکت استفاده خواهد کرد و نبايد فراموش کرد اين حادثه تنها پس از چند روز از حضور ننگين رئيس جمهور آمريکا در عربستان اتفاق افتاد که يقينا اين حادثه بي ربط با آن نيست و در نتيجه نبايد فراموش کنيم دشمن ما است و از دشمني با ملت ما دست بر نخواهد داشت.

با اینگونه اقدامات پا پس نمي کشیم

نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه ناحيه کوهرنگ تصريح کرد: دشمن فکر مي کند با اين حرکات مي تواند در روحيه انقلابي مردم تاثير ايجاد کند در حالي که کساني که ملت ما را مي شناسند به خوبي مي دانند به قول فرمايش مقام معظم رهبري اين ترقه بازي در اراده مردم هيچ گونه تاثيري نخواهد گذاشت و مردمي که شهادت را براي  خود سعادت مي دانند و از اين حرکات ترس و دلهره اي ندارند و خود شاهد بوديم که وقتي در آن لحظات حمله تروريستي مجلس به کار خود ادامه داد.

در حق مدافعان گمنام حرم کم لطفي مي شود

وي در ادامه گفت: بارها مقام معظم رهبري و فرماندهان نظامي بر اين مطلب تاکيد کردند که ما اگر در سوريه با دشمن و تروريست نجنگيم بايد در مرزهاي کشور و حتي در پايتخت با آنها بجنگيم ولي متاسفانه بعضي از ساده انديشان، اين سخنان را ناديده گرفته و نسبت به مدافعان حرم و سربازان گمنام امام زمان (عج) که در خاک سوريه و عراق با تروريست در حال جنگ هستند تا امنيت ما را فراهم سازند، کم لطفي نموده و گاهي در بعضي از سخنان خود حتي بي لطفي نيز کردند و اميدواريم امروز از مردم، خانواده شهداي مدافع حرم عذرخواهي کنند.

حجت الاسلام صادق نيکنام خاطرنشان کرد: اين حادثه چهره واقعي آمريکا و عوامل آن در منطقه، کينه و خباثت واقعي آنها نسبت به مردم  مظلوم ما را روشن ساخت.

با وحدت کلمه به پيش خواهيم رفت

نيکنام تاکيد کرد: امروز روزي است که مردم ما با وحدت کلمه و با عزمي راسخ در جهت پيشبرد اهداف انقلاب حرکتي پرشتاب تر از گذشته را آغاز نموده و ادامه خواهند داد و اينگونه حوادث يقينا مردم ما را مصمم تر و متحدتر در مقابل استکبار جهاني، آمريکا و عوامل آن در منطقه خواهد کرد.

وي افزود: اين حادثه با تلخي آن خود يک شاهد عيني بود که اگر جمهوري اسلامي در منطقه اصلي فتنه ها ايستادگي نمي کرد و شهداي مظلوم مدافع حرم در سوريه با تروريست مقابله نمي کردند گرفتاري ها و مشکلات زيادي در درون کشور از اين ناحيه داشتيم لذا نبايد فراموش کنيم که امنيت پايدارمان را از قدرت نظامي، فرماندهان مخلص و مدافعان گمنام حرم حضرت زينب داريم.

حجت الاسلام صادق نيکنام اضافه کرد: اگر مي خواستيم امنيت خود را از بيرون تامين کنيم يقينا احوال امروز کشور ما بدتر از کشورهاي همسايه (عراق و سوريه) مي بود.

نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه کوهرنگ با بيان درود و سلام خداوند و ائمه اطهار بر روح پاک شهدا و مدافعان حرم که امنيت و اقتدار پايدار را براي کشورمان به ارمغان آوردند، اذعان داشت: دشمنان انقلاب اسلامي و تروريست هاي بزدل بدانند بزودي انتقام خون شهداي مظلوم مان را خواهيم گرفت و کلک آن ها خواهيم گرفت.

انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۲۰:۱۱

2 Jan 2020