۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰
کد مطلب : ۳۳۷۷۵
رئيس جمعيت هلال احمر کوهرنگ خبر داد

امدادرساني به 200 خودرو گرفتار در برف و کولاک محورهاي ارتباطي کوهرنگ

رئيس جمعيت هلال احمر کوهرنگ از امدادرساني به 200 خودرو با 800 سرنشين گرفتار در برف و کولاک در گردنه‌هاي برفگير و محورهاي کوهستاني اين شهرستان خبر داد و گفت: بدليل وجود کولاک و لغزنده بودن جاده ها، رفت و آمد خودروها از گردنه چري در محور کوهرنگ - لالي در روزهاي گذشته مشکلاتي را براي گردشگران و مسافران نوروزي بوجود آورد.
امدادرساني به 200 خودرو گرفتار در برف و کولاک محورهاي ارتباطي کوهرنگ
به گزارش جهانبین نیوز، بيژن طاهري ميرقائد، رئيس جمعيت هلال احمر کوهرنگ در گفت و گو با خبرنگار کوهرنگ خبر ارتفاع برف در محورهاي ارتباطي اين شهرستان را 20 الي 30 سانتيمتر اعلام کرد و افزود: به جز گردنه عسل کشان، جاده هاي شهرستان باز و تردد در آنها جريان دارد.

وي از بازگشايي راه هاي مواصلاتي اين شهرستان خبر داد و گفت: بدليل وجود کولاک و لغزنده بودن جاده ها، رفت و آمد خودروها از گردنه چري در محور کوهرنگ - لالي در روزهاي گذشته مشکلاتي را براي گردشگران و مسافران نوروزي بوجود آورد.

طاهري از استقرار چهار اکيپ امدادي با بيش از 15 نجاتگر و 5 دستگاه آمبولانس در محورهاي برفگير شهرستان خبر داد و گفت: اکيپ ها به صورت شبانه روزي درحال امدادرساني به مسافران هستند.

رئيس جمعيت هلال احمر بيان داشت: در طي روزهاي گذشته به بيش از 200 خودرو با 800 سرنشين گرفتار در برف و کولاک در گردنه‌هاي برفگير و محورهاي کوهستاني امدادرساني شد.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۵۸:۳۵

27 Dec 2019