:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> افراد مرعوب به غرب را انتخاب نکنید/ دولتمردان فقط فضای سالم برای رأی‌گیری را فراهم کنند | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳
کد مطلب : ۲۸۴۶۵
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌ و‌ بختیاری:

افراد مرعوب به غرب را انتخاب نکنید/ دولتمردان فقط فضای سالم برای رأی‌گیری را فراهم کنند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌ و‌ بختیاری و امام جمعه شهرکرد در پیامی از مردم دو حوزه انتخابیه بروجن و اردل، فارسان، كیار و كوهرنگ برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی و انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی دعوت کردند.
افراد مرعوب به غرب را انتخاب نکنید/ دولتمردان فقط فضای سالم برای رأی‌گیری را فراهم کنند
به گزارش جهانبین نیوز؛ نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌ و‌ بختیاری و امام جمعه شهرکرد در پیامی از مردم دو حوزه انتخابیه بروجن و اردل، فارسان، كیار و كوهرنگ برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی و انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی دعوت کردند.

متن کامل پیام حجت‌الاسلام‌ و المسلمین نکونام به این شرح است:‌

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ما در دو حوزه انتخابیه ان‌شاءالله روز جمعه برگزار می‌شود و طبعاً مردم در این رابطه تکلیف دیگری را متوجه خودشان می‌بینند که پای صندوق‌های رأی حضور جدی و فعال داشته باشند و نقش‌آفرینی خودشان را در تکمیل مجلس شورای اسلامی به خوبی ایفا کنند.

همان‌طور که همه مردم خوبان مستحضر هستند مجلس در عرصه‌های مختلف نظام بسیار نقش‌آفرین است و طبعاً می‌تواند هم در آبادانی و عمران مؤثر باشد و هم در مسائل فرهنگی و سیاسی مؤثر باشد و هم در خدمتگزاری به مردم در عرصه‌هایی که مردم مطالبه می‌کنند، مؤثر باشد.

بنابراین نماینده‌ای را که ما انتخاب می‌کنیم حتماً باید با بیداری و بینش و بصیرت باشد. فتنه و فتنه‌گران معمولا در مقام فتنه‌گری‌های خودشان هستند. مردم گوش‌شان به این فتنه‌گری‌ها نباشد. مردم کار خودشان را انجام بدهند و خودشان با بصیرت و بینشی که الحمدلله دارند یک انتخاب‌گر خوب باشند و فردی را انتخاب کنند که در پیشگاه خدای تبارک و تعالی مسئول باشد. فردی مفید به حال اسلام، نظام اسلامی، مجلس شورای اسلامی و مردم باشید؛ فردی که نگاه به درون داشته باشد؛ نگاه به اقتصاد مقاومتی داشته باشد؛ نگاه به بیرون نداشته باشد.

ما یکی از مشکلات بزرگمان امروز در کشور همین است که معمولاً یک عده‌ای به بیرون نگاه می‌کنند و به خاطر همین که به بیرون نگاه می‌کنند، مسائل کشور بر روی زمین مانده است و این بَرزمین ماندن مسائل کشورآسیب‌های زیادی را بَر کشور وارد کرده است. یک نماینده هم یک نماینده است. نگوییم حالا من یک نماینده در برابر دویست و هشتاد نفر نماینده دیگر در می‌خواهم انتخاب کنم. آن شهر بگوید من فقط یک نماینده می خواهم انتخاب کنم نَه؛ این‌جور نیست. یک رأی هم یک رأی و یک نفر است و حتماً موثر است. مراقب باشد خدایی نخواسته فردی انتخاب نشود که احیانا آب به آسیب بیگانه بریزد و با نگاه به بیرون و فرهنگ غربی بخواهد کشور را اداره کند.

فردی ولایی، متعهد، سالم، طرفدار حرکت درونی و اقتصاد درون‌زا و اقتصاد مقاومتی و متکی به درون و اقتدار درونی و آن أموری که رهبری معظم انقلاب پیش پای مردم گذاشتند، انتخاب کنید.

دولتمردان و دست‌اندرکاران هم تلاش کنند فقط فضای سالم را برای رأی‌گیری فراهم کنند. قبلاً دخالت در انتخابات نداشتند و قطعا آینده هم نخواهند داشت. در رأی مردم آن‌ها تأثیری نداشته باشند و بگذارند مردم خودشان تصمیم بگیرند و قطعاً اگر تصمیم‌گیرنده مردم باشند، مجلس مناسبی انتخاب خواهد شد.

ان‌شاءالله روز جمعه هم باز این سرنوشت به خوبی رقم بخورد و تکمیل مجلس را با نمایندگان صالح شاهد باشیم.

والسّلام علیکم و رحمةالله‌

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۷:۲۲

26 Dec 2019