۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۳۰۱۴۷
مديرکل بيمه سلامت استان چهارمحال و بختياري:

حفاظت مالي و کاهش پرداخت از جيب مردم از اهداف نظام سلامت است

همايش سلامت به مناسبت روز پزشک و تجليل از پزشکان خدوم شهرستان لردگان باحضور مدير کل بيمه سلامت استان، امام جمعه، فرماندار و جمعي از کارکنان و پزشکان سلامت اين شهرستان در محل سالن جلسات درمانگاه شماره يک لردگان برگزار شد.
حفاظت مالي و کاهش پرداخت از جيب مردم از اهداف نظام سلامت است
به گزارش جهانبین نیوز؛ دکتر صفر فرامرزي، مديرکل بيمه سلامت استان چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با خبرنگار سلام لردگان؛ ضمن تبريک يه مناسبت روز پزشک اظهار داشت: هدف از سفر به اين شهرستان، آشنايي با مشکلات بيمه‌اي مردم، مشکلات بهداشت و درمان در اين شهرستان بود که با توجه به تأکيد استاندار، مبني‌بر وظيفه مسئولين بخصوص دانشگاه علوم پزشکي اين است که به همراه تيم سلامت استان از مناطق کمتر برخوردار و محروم استان بازديد نمايند و از نزديک با  مشکلات و سلامت مردم با خبر شوند.

وي افزود: مهمترين مسائلي که امروز در اين جلسه مورد بحث قرار مي‌گيرد، هماهنگي نظام اجرا که با همکاري شبکه بهداشت و درمان و بيمارستان شهداي لردگان، مشکلات مردم در خصوص صدور دفاتر بيمه‌اي، مورد بحث و بررسي قرار مي‌گيرد و در صدد رفع مشکلات در اين شهرستان هستيم.

دکتر فرامرزي گفت: يکي از اهداف نظام تحول سلامت، حفاظت مالي و کاهش پرداخت از جيب مردم است.

 ابوالقاسم کريمي فرماندار شهرستان لردگان نيز در اين همايش گزارشي از روند بيمه سلامت و درمان در اين شهرستان ارائه داد و گفت: از جمعيت 225 هزار نفري اين شهرستان حدود 157 هزار نفر تحت پوشش بيمه سلامت هستند.

فرماندار لردگان گفت: يکي از مهمترين و بالاترين امور در کشور تکميل مقوله درمان و نگاه ويژه به سلامت مردم و کاهش هزينه‌هاي درماني است.

وي افزود: با اجرايي شدن طرح نظام سلامت همه مردم در کشور در تامين هزينه‌هاي درماني از يک عدالت نسبي برخوردار شدند و بسياري از خانوارها به علت عدم تمکن مالي از درمان بيماران خود عاجز بودند که با اجراي اين طرح سلامت، مشکلات‌شان مرتفع گرديد.

فرماندار لردگان بيان داشت: عزت بخشيدن به مردم در شعار نيست و بايد در عمل اثبات شود و هر حرکتي که در جهت عزت بخشيدن مردم باشد در امتداد خون شهيدان است.

انتهاي پيام1026ج /630 ل
 
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۲:۱۰

2 Jan 2020