۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۳۵۶۴۷
نماينده مردم اردل کوهرنگ کيار و فارسان در مجلس:

وجود ساختمانهاي قديمي و فرسوده زندگي را براي مردم کوهرنگ سخت کرده است

نماينده مردم اردل کوهرنگ کيار و فارسان در مجلس شوراي اسلامي گفت: مسکن را از ديگر نيازهاي فوري مددجويان کميته امداد بيان کرد و گفت: وجود ساختمانهاي قديمي، فرسوده و رانشي بخصوص در دهستان موگويي، صمصامي و بازفت نگراني هاي زيادي را بدنبال دارد که براي مردم زندگي در آنها بسيار سخت است.
وجود ساختمانهاي قديمي و فرسوده زندگي را براي مردم کوهرنگ سخت کرده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، علي کاظمي، نماينده مردم کوهرنگ، اردل، کيار و فارسان در مجلس شوراي اسلامي در ديدار با رئيس کميته امداد کشور در کوهرنگ گفت: يکي از بحث هايي مهمي که ما در استان و بخصوص شهرستان کوهرنگ با آن روبرو هستيم محروميت است، با اينکه شهرستان کوهرنگ قطب گردشگري و کشاورزي است اما دچار محروميت هاي فراواني است که مهاجرت افراد را به دنبال دارد.

وي با بيان اينکه بيش از يک و دو ميليون مهاجرت در سطح استان وجود دارد افزود: عدم استفاده از آب جهت مصارف کشاورزي و بدنبال آن بيکاري را از مهمترين علل مهاجرت به استان‌هاي همجوار برشمرد.

کاظمي از فشار اقتصادي به مردم شهرستان کوهرنگ انتقاد کرد و گفت: دشت هاي بزرگي چون دشت زرين با پتانسيل هاي فراوان، خاک حاصلخيز و نيروي آماده بکار انساني ظرفيت عظيمي در بخش کشاورزي و دامداري دارد اما متاسفانه با اينکه خود سرچشمه آب هستند حق برداشت آب ندارند تا جايي که با ايجاد تونل هاي فروان چشمه ها خشک شدند و مردم هم ديار خود را ترک کردند.

نماينده مردم کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي با برشمردن استعدادها و زيرساخت هاي مساعد کشاورزي و دامداري در شهرستان کوهرنگ افزود: انتظار مي رود که دولت در جهت رفع اين مشکل گام اساسي بردارد.

وي به زير تحت پوشش بودن اکثر مردم کوهرنگ تحت نهادهاي حمايتي از جمله کميته امداد و بهزيستي اشاره کرد و از آقاي فتاح، رئيس کميته امداد کشور خواستار رسيدگي به مناطق محروم شهرستان کوهرنگ شد.

کاظمي مسکن را از ديگر نيازهاي فوري مددجويان کميته امداد بيان کرد و گفت: وجود ساختمان هاي قديمي، فرسوده و رانشي بخصوص در دهستان موگويي، صمصامي و بازفت نگراني هاي زيادي را بدنبال دارد که براي مردم زندگي در آنها بسيار سخت است.

وي گفت: در اين يک سالي که در کميسيون برنامه و بودجه مجلس حضور داشتم تمام تلاش و همت خود را جهت رفع محروميت بکار بردم.

کاظمي افزود: با توجه به اينکه در بودجه 96 براي کميته امداد يک و نيم ميليارد دلار از صندوق مصوب شده است و معادل آن را هم بانک بگذارند باهم عدد خوبي مي شود اگر مسئولين همت کنند ديگه در روستاها فرد بيکار و بدون شغل سراغ نخواهيم داشت، که اگر اينجور باشد يک ايرادي در مسئولين هست که آن فرد شغل ندارد.

انتهاي پيام1026ج /610ک  
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۵۵:۱۷

27 Jan 2020