۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۲۲۶۸۷
رئيس سازمان بسيج اساتيد استان:

پيوست نگاري فرهنگي راه گشاي پروژه هاي مختلف کشور است

دکتر احمدرضا بسیج گفت: در پروژه هاي اقتصادي و سازندگي اغلب برنامه ريزي وجود ندارد و در برخي اوقات به دوباره کاري منجر مي شود که مي توان گفت در همه اين موارد جاي خالي يک برنامه پيوست فرهنگي حس مي شود.
پيوست نگاري فرهنگي راه گشاي پروژه هاي مختلف کشور است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتيد برتر، دکتر احمدرضا بسيج؛ رئيس بسيج اساتيد استان در افتتاحيه کارگاه پيوست نگاري فرهنگي گفت: همه ما در عرصه فرهنگ با ۲ نوع ارزش روبه رو هستيم، يکي فرهنگ ارزشي يا رحماني و دیگری فرهنگ غير ارزشي يا شيطانی که متاسفانه فرهنگ رحماني هنوز به باور برخي از مسئولين ما نرسيده است.

وي افزود: بايد بتوانيم ارزش ها را بشناسيم و بعد خود را بسازيم. بقيه ابعاد زندگي مانند پُست و مقام و ثروت جزو فرعيات هستند. آن چه براي همه انسانها مشترک است خوديابي، خودشناسي مي باشد.

رئيس بسيج اساتيد استان تصريح کرد: اگر کشوري استعدادهاي خود را بيابد و بعد خود را بسازد، پيشرفت مي کند.

وي خاطرنشان کرد: با توجه به زيبايی هايي که در آموزه هاي ديني داريم نتوانستيم آنها را در عمل انجام دهيم، فکر مي کرديم که با دعا مي توانيم به همه چيز برسيم ولي پيشرفت در کنار دعا برنامه ريزی می خواهد که ما در اغلب اوقات براي کارهايمان برنامه نداريم.

بسيج اضافه کرد: در پروژه هاي اقتصادي و سازندگي اغلب برنامه ريزي وجود ندارد و در برخي اوقات به دوباره کاري منجر مي شود که مي توان گفت در همه اين موارد جاي خالي يک برنامه پيوست فرهنگي حس مي شود.

وي تاکيد کرد: اگر در همه کارهايمان پيوست فرهنگي را هم در کنار آن قرار بدهيم قطعا کارها با کارشناسي فرهنگي بهتر صورت مي گيرد.

دكتر بسيج با اشاره به پتانسيل فراوان اساتيد بسيجي چهارمحال و بختياري ابراز داشت: شرکت کنندگان اين کارگاه ۱۵۰ نفر از اساتيد برجسته استان مي باشند که در اين کارگاه سه روزه ۴ پروژه مهم استان مورد تجزيه و تحليل قرار گرفته و پيوست فرهنگي آنها تهيه و به مسئولين ذيربط ارائه خواهد شد.


انتهای خبر/۱۰۲۴ ج/۵۵۰ الف
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۲۷:۰۵

29 Dec 2019