۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۸
کد مطلب : ۱۳۹۵۷

کنایه روزنامه خاندان هاشمی به اصفهانی‌ها

اشاره این روزنامه به برخی سخنان عوامانه در رابطه با خساست اصفهانی هاست که درج آن در یک روزنامه رسمی دور از ادب به نظر می رسد.
کنایه روزنامه خاندان هاشمی به اصفهانی‌ها
به گزارش جهانبین نیوز، روزنامه اصلاح‌طلب آرمان که از آن به‌عنوان روزنامه خاندان هاشمی رفسنجانی یاد می‌شود، دیروز در صفحه دوم خود و در بخش «عکس‌نوشت» به بهانه مخالفت مردم اصفهان با دفن ریچارد فرای در این شهر، تلویحا اصفهانی ها را خسیس نامید.

این خبر که تیتر «خصلت اصفهانی مانع دفن فرای؟» بر بالای آن خودنمایی می‌کند، نوشت: وصیت کرده که در ایران آن هم در کنار زاینده‌رود به خاک سپرده شود که این دوستی او قابل ستایش است. شاید یکی از دوستانش در ایران یعنی محمود احمدی‌نژاد در این صورت بیشتر می‌تواند به او سر بزند و برایش دعای خیر کند البته تنها احمدی‌نژاد نیست که او را دوست دارد و بسیاری از مورخان و ایران‌شناسان هم به او احترام می‌گذارند.

آرمان سپس خطاب به مردم اصفهان در ادامه خبر خود نوشته است: اما برخی هم هستند که اصفهان را خیلی دوست دارند و تصور می‌کنند نباید فرای در اصفهان دفن شود. البته حساب مسئولان محترم اصفهان از این افراد جداست. دیروز خواندیم که پیکر ریچارد فرای را می‌خواهند در شیراز به خاک بسپارند و تا الان هم صدای اعتراضی از آن خطه کشور بلند نشده است؛ خب به هر حال اصفهانی‌ها به ویژگی‌هایی خاصی معروف هستند و خاک اصفهان هم دارایی آنهاست که سخت به دیگران می‌بخشند!

اشاره این روزنامه به برخی سخنان عوامانه در رابطه با خساست اصفهانی هاست که درج آن در یک روزنامه رسمی دور از ادب به نظر می رسد.

انتهای پیام/خ ز/
مرجع : جهان نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

zareian
زاگ وب مرکز خبر و آگهی وب سایت های منطقه ی زاگرس ،بجدیدترین ترین رتبه بندی وب سایتهای استان چهارمحال بختیاری را منتشر کرد
http://www.zagweb.ir/بایگانی/17328

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۰:۳۲

28 Dec 2019