۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۱۶۵۶۷
مدیر کل صدا و سیمای استان:

در حوزه عفاف و حجاب تولیدات مبتنی بر پژوهش های علمی صورت گیرد

رحیم زاده با اشاره به تشکیل قرارگاه ماهواره و تأکیدات مقام معظم رهبری، پرداختن بیشتر به آسیب های ماهواره و بحث عفاف و حجاب با پژوهش های علمی و کارشناسی را خواستار شد.
در حوزه عفاف و حجاب تولیدات مبتنی بر پژوهش های علمی  صورت گیرد
به گزارش جهان بین، مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: حلقه های شجره طیبه صالحین بسیج، فرصت بسیار مناسبی برای احیاء و تقویت ارزشها، اصول بسیج و نظام مقدس جمهوری اسلامی در لایه های مختلف اجتماع و بویژه کارمندان است.

حجت اله رحیم زاده در نشست شورای بسیج حضرت سید الشهداء (ع) صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اهداف اولیه تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی (ره)، کار برای خدا بدون توجه و چشمداشت به منافع مادی برای از میان برداشتن موانع و مشکلات فراروی اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی در حوزه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ... را رمز پیشبرد برنامه های بسیج دانست و تأکید کرد: روحیه معنوی ایثار و شهادت، کمک به همنوع، اخلاص در عمل و دفاع صادقانه از ارزشها، کیان و اهداف انقلاب اسلامی، از مهمترین شاخص های بسیجیان بوده و تلاش برای حفظ، استمرار و تقویت این روحیات در بدنه بسیج ضروری است.

وی، با تقدیر از فعالیتها و عملکرد رضایتبخش بسیج مرکز در حوزه های مختلف و بویژه تولیدات رسانه ای، گفت: حلقه های شجره طیبه صالحین بسیج، فرصت بسیار مناسبی برای احیاء و تقویت ارزشها و اصول بسیج و نظام مقدس جمهوری اسلامی در لایه های مختلف اجتماع و بویژه کارمندان است و باید تأثیر این نشست ها در خدمت به جامعه و نظام اسلامی و همچنین تحقق اخلاق، ایمان و صداقت در کار با روحیه بسیجی در محیط اداری نمود پیدا کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، توجه به کاربردی و به روز بودن مباحث حلقه های صالحین بسیج را هم ضروری برشمرد و با اشاره به تشکیل قرارگاه ماهواره و تأکیدات مقام معظم رهبری، پرداختن بیشتر به آسیب های ماهواره و بحث عفاف و حجاب با پژوهش های علمی و کارشناسی را خواستار شد.

رحیم زاده تأکید کرد: هجمه های شبیخون فرهنگی و سایبری و جنگ نرم دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف، وظایف امروز کارکنان رسانه ملی به عنوان افسران و سربازان خط مقدم مبارزه با جنگ نرم دشمنان را بسیار حساس تر، سنگین تر و خطیرتر نموده است.

وی در پایان، همکاری و مشارکت و استفاده از تمامی امکانات و قابلیتهای واحدهای مختلف مرکز برای تحقق اهداف بسیج را مهم دانست.

فرمانده بسیج حضرت سید الشهداء (ع) صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری هم در این نشست گزارشی از وضعیت و عملکرد حوزه های مختلف مأموریتی را ارائه کرد.

گفتنی است: نهمین نشست شورای بسیج حضرت سید الشهداء (ع) صدا و سیمای مركز چهارمحال و بختياري، در مجتمع غدیر آورگان شهرستان بروجن تشکیل شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۰:۰۴

28 Dec 2019