۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۴۰۴۰۷
رئیس نمایندگی ورزش و جوانان شهرستان بن:

با احداث سالن رزمی، بن قطب ورزش‌های رزمی استان می‌شود

رئیس نمایندگی ورزش و جوانان شهرستان بن گفت: با رفع شدن موانع پیش رو برای احداث سالن رزمی بن، این شهرستان سرآمد ورزش‌های انفرادی رزمی خواهد شد.
با احداث سالن رزمی، بن قطب ورزش‌های رزمی استان می‌شود
بهزاد احمدی رئیس نمایندگی ورزش و جوانان شهرستان بن در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به وجود پتانسیل‌های فراوان در رشته‌های رزمی ازجمله جودو در شهرستان بن اظهار کرد: تجهیز کارگاه احداث سالن رزمی بن انجام شده و در هفته جاری عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: براساس تفاهم‌نامه این نمایندگی با اداره کل ورزش و جوانان درخصوص افزایش ۳۰ درصدی ورزشکاران سازمان یافته در سال ۹۷، تا پایان سال قطعا آمار بیمه‌شدگان ورزشی این شهرستان افزایش حداقل ۴۰ درصدی را شاهد خواهیم بود.

به گفته احمدی در پایان سال ۹۶، ۷۰۰ ورزشکار سازمان‌یافته در این شهرستان فعالیت می‌کرد که هم‌اکنون با گذشت ۶ ماه اول سال ۹۷ موفق به ثبت این رقم شده‌ایم.

رئیس نمایندگی ورزش و جوانان شهرستان بن عنوان کرد: مدرسه فوتبال با حضور ۲۲۰ نوجوان پسر در شهر بن دایر شده و با شروع فصل پاییز و زمستان، فعالیت این مجموعه در سالن‌های ورزشی پیگیری خواهد شد.

وی گفت: روستای حیدری، شیخ شبان و شهر وردنجان و یانچشمه دارای سالن ورزشی و ۵ روستای آزادگان، چهنا، تومانک، بارده و لارک دارای خانه ورزش هستند.

احمدی ادامه داد: علاوه‌بر اماکن فوق، در شهر بن نیز دو سالن ورزشی و یک استخر وجود دارد و با احتساب زمین چمن فوتبال که تملک آن فعلا در اختیار اداره راه و شهرسازی است، این شهرستان با ۶۶ سانتی‌متر فضای فیزیکی ورزشی برای هر نفر، در استان رتبه نخست را دارد.

رئیس نمایندگی ورزش و جوانان شهرستان بن بیان داشت: در راستای اجرای ماده ۸۸، تمامی اماکن ورزشی شهرستان بن در اختیار بخش خصوصی قرار گرفته است.

وی نیمه‌تمام ماندن زمین چمن شهر بن را مهمترین دغدغه مجموعه ورزش این شهرستان عنوان و اظهار کرد: زمین چمن شهر بن در تملک اداره کل راه و شهرسازی است و تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که با توجه به تفاهم‌نامه بین دو اداره می‌بایست تا پایان شهریورماه ۹۷، زمین چمن تحویل نمایندگی ورزش و جوانان بن می‌شد، اما تاکنون هیچ پیشرفتی ایجاد نشده است.

وی نامناسب بودن سیستم آبیاری، عدم احداث رختکن و سرویس بهداشتی را از مهم‌ترین نواقص زمین چون دانست و تاکید کرد: یکی از تهدیدات ورزش این شهرستان به خصوص در فوتبال کم‌آبی است که گربیان زمین چمن را خواهد گرفت.

رئیس نمایندگی ورزش و جوانان شهرستان بن به ظرفیت‌های برخی رشته‌های ورزشی ازجمله والیبال، موتورسواری و باستانی اشاره و خواستار حمایت بیشتر هیات‌های ورزشی استان از این رشته‌ها شد.

احمدی یادآور شد: با بارش نزولات جوی پیست اسکی بارده به بزرگترین پیست غرب کشور تبدیل خواهد شد که علاوه‌بر توسعه ورزش قهرمانی در این رشته، موجب رونق گردشگری نیز می‌شود.

رئیس نمایندگی ورزش و جوانان بن گفت: دو باشگاه خصوصی بدنسازی و بیلیارد در این شهرستان فعالیت دارند و باشگاه اسب‌سواری نیز درصدد اخذ مجوز لازم برای راه‌اندازی است.

گفتنی است، تاکنون قهرمانان ورزشی بسیاری ازجمله زهرا نادری، راضیه سلیمی، طیبه جعفری، مهزیار انصاری، لطف‌الله امانی و محمد نادری ازشهرستان بن به دنیای قهرمانی معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۹:۳۱

27 Dec 2019