۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
کد مطلب : ۲۴۱۴۴
محسن رضايي در بروجن:

هيچ سندي براي دوستي آمريکا با ملت ايران وجود ندارد

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اين که هيچ سندي براي دوستي آمريکا با ملت ايران وجود ندارد، افزود: در همان دوران قبل از انقلاب عليه دولت ملي ايران يعني مصدق کودتا کردند در حالي که مصدق از انگليس بريده بود و دست دوستي به سمت آمريکا دراز کرد.
هيچ سندي براي دوستي آمريکا با ملت ايران وجود ندارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، سرلشکر محسن رضايي در يادواره شهيد شاخص کارمندان کشور در بروجن اظهار داشت: حضرت امام خميني(ره) راهي را در پيش روي ملت ايران گذاشت که شهدا پرچمدار و طلايه داران اين راه شدند.

رضايي افزود: شهدا با پرچم هيهات من الذله به راه افتادند و در پيشگامي ملت ايران که زير سايه رهبر انقلاب بود به حرکت افتادند و از موانع بسيار بزرگ و عظيمي ملت ايران را عبور دادند.

وي، رژيم استبدادي شاه، مسائل نا امني در ايران، کودتا و جنگ را از جمله موانعي عنوان کرد که شهدا با اين پرچم در پيشگامي ملت ايران به راه افتادند و همه اين موانع را پشت سر گذاشتند.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اين که راه امام (ره) راه روشنفکران غرب زده، مرتجعين، اسلام آمريکايي و آخوندهاي درباري نبود، تصريح کرد: راه امام و راه شهدا راه استقلال و آزادي ملت ايران، اقتدار و سربلندي، خود باوري، اعتماد به نفس، فعال کردن توانايي هاي داخلي و ظرفيت هاي داخلي و در يک کلام راه پيشرفت و تعالي ملت ايران است.

وي با اشاره به اين که راه امام و شهدا در داخل و خارج از کشور دشمناني دارد، گفت: دو گروه در داخل دشمنان راه امام و شهدا و دولت استکباري آمريکا و غرب جنايتکار حاميان اين دو گروه در بيرون از مرزها هستند که نميگذارند اين راه ادامه پيدا کند؛ ميخواهند اين راه را متوقف کنند و مردم را از اين راه پراکنده سازند.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس افزود: غرب زده ها و ليبرال زده ها و مرتجعين و واپس گراها دو گروه داخلي هستند که بيشترين موانع را تاکنون ايجاد کرده اند و در آينده هم خواهند ساخت.

رضايي ادامه داد: متاسفانه بعضي وقت ها اين دو گروه رقابت خود را تبديل به دشمني با نيروهاي انقلابي، شهدا، نظام و رهبري ميکنند و دست به چماق و پاره سنگ ميبرند.

وي گفت: نظام جمهوري اسلامي همه اقليتها، همه افراد و همه نظرات را پوش ميدهد و به همه خدمات ارائه ميدهد اما انتظار نداريم که به همه که خدمات ميدهيم کساني که در برابر نيروهاي انقلاب هستند دست به دشمني و تخريب بزنند.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام ادامه داد: ليبرال ها و مرتجعين از ابتداي انقلاب تاکنون حداقل ۱۰ فتنه در داخل کشور راه انداختند که آخرين آن فتنه ۸۸ بود و تعداد زيادي جنگ و خون ريزي، ترور و کودتا از خارج و داخل ترتيب دادند.

رضايي با بيان اين که رقابت را قبول داريم و تنگ نظر نيستيم، گفت: ليبرال ها و مرتجعين با نيروهاي انقلاب رقابت کنند؛ دست از فتنه، درگيري ها و زد و خوردها بردارند.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس بيان کرد: اين گروه ها گاه با دوقطبي کردن جامعه، گاه با ايجاد تفرقه و فريبکاري و فرافکني درحقيقت دست به کارهاي ميزنند.

وي با بيان اين که بزرگترين آسيبي که اين گروه ها بوجود مي آورند ترديد در جامعه، اقتصاد، فرهنگ، سرمايه گذاري و توليد علم و فناوري است،افزود: ليبرال ها ميگويند تا زماني که تسليم آمريکا نشويم پيشرفت نميکنيم پس دست به کاري نميزنند و جامعه را القاء سوء ظن و ترديد ميکنند.

رضايي گفت: ليبرال ها از روزنامه ها و سايت ها يشان استفاده ميکنند و يک ترديد عمومي در جامعه ايجاد ميکنند و به شکل هاي مختلف ترديد را در جامعه انتشار ميدهند.

وي با بيان اين که مرتجعين براي اقتصاد، توليد و اشتغال اهميتي قائل نيستند، گفت: مرتجعين اعتقادي به اقتصاد ندارند و حرف هاي رويايي ميزنند.

رضايي ادامه داد: ليبرال ها معتقدند تا تسليم آمريکا نشويم مشکلات درست نميشود و مرتجعين از طريق واپس گرايي از بروز انرژي ها جلوگيري ميکنند.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس ادامه داد: آمريکا در دوران رژيم شاه فقط با هيئت حاکمه ايران دوستي ميکرد و هيچ گاه با هيچ قوم و قشري دوستي نکرد.

وي با بيان اين که هيچ سندي براي دوستي آمريکا با ملت ايران وجود ندارد، افزود: در همان دوران قبل از انقلاب عليه دولت ملي ايران يعني مصدق کودتا کردند در حالي که مصدق از انگليس بريده بود دست دوستي به سمت آمريکا دراز کرد.

رضايي با بيان اين که ليبرل ها در کشور فقط توقف ميدهند و حرفي براي گفتن ندارند، تصريح کرد: آمريکا نميخواهد با ملت ايران دوستي کند پس نتيجه کار مرتجعين جز گرفتن وقت ملت ايران چيز ديگري نيست.

وي ادامه داد: اگر فتنه هاي داخلي و فشارهاي بين المللي نبود پيشرفت ملت ايران ۱۰ برابر امروز در زمينه هاي اقتصاد، صنعت، کشاورزي، فرهنگ و... بود.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام به اعتراف مقامات غربي اشاره و گفت: کلينتون ۱۵ سال پيش گفت ما از ملت ايران عذر خواهي ميکنيم که عليه آقاي مصدق کودتا کرديم و دو ماه پيش اوباما گفت دولت آمريکا نبايد در زمان دولت صدام حسين در مقابل بمب باران هاي شيميايي سکوت ميکرد.

وي با اشاره به اظهارات برخي ها مبني بر اين که آمريکا قصد دوستي با ملت ايران دارد، گفت: آمريکا اگر بخواهد با ايران دوستي کند بايد دست از دخالت در امور داخلي ايران بردارد؛ اگر ملت ايران تظاهرات کردند مسير اعتراضات مردم را منحرف نسازند و تحريم ها را کاملا بردارند،
مانع تجارت ايران در خارج نشوند، مانع تقويت دفاع و امنيت ايران نشوند، دارايي هاي ايران را آزاد کنند و با دوستان ما در منطقه دشمني نکنند.

رضايي گفت: اگر آمريکا در مسائل داخلي ما دخالت کند و اعلام نمايد ايران نبايد موشک توليد کند و يا بگويد که يک بخشي از تحريم ها را حفظ ميکنيم اينها علامت دشمني است و ميخواهد به دشمنيش ادامه دهد.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس با بيان اين که غربي ها بايدخواب و خيال دوران قاجار و پهلوي را از سر خودشان در ارتباط با ايران بيرون کنند؛دولت ايران به هيچ وجه اجازه نخواهد داد که آمريکا دوران پهلوي و قاجار را در اين مملکت تکرار کنند.

وي با بيان اين که ملت ايران راه امام و شهدا را ادامه ميدهند، تصريح کرد: پيام ما به غرب اين است ما تا آخرين قطره خونمان در راه امام و شهدا ميمانيم و اجازه نميدهيم که راه امام و شهدا در اين کشور تضعيف شود.

رضايي با اشاره به اين که اقتدار و منطق ايران شش قدرت جهاني را به پاي ميز مذاکره آورد، افزود: ايران با اقتدار همراه با منطق برخورد کرد؛ اگر ما راه امام و شهدا را داشته باشيم راه باز مي شود.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام ضمن بيان اين که راه امام و شهدا ضامن پيشرفت و تعالي اين کشور است، ادامه داد: ۲۰ سال پيش ريگان و کلينتون پس از شکست دهها اقدام خصمانه اعلام کردند جمهوري اسلامي تبديل به يک واقعيت شده و نمي شود آن را انکار کرد ولي گفتند جمهوري اسلامي را در درون مرزها محاصره ميکنيم، ارتباطات بين الملليش را خراب ميکنيم، نميگذاريم تجارت کند و کشورهايي مثل دبي و امارات در اطرافش درست ميکنيم فن آوري تکنولوژي به آنجا ميبريم و سرمايه هاي ايران را تخليه ميکنيم.

وي ادامه داد: همزمان اين که دشمنان تصميم گرفتند ايران را منزوي سازند رهبر معظم انقلاب بيش از ۱۵ سال با مراجعه به تمام آزمايشگاه ها و پژوهشکده ها دستور دادند به سمت علم و فناوري از جمله فناوري هسته اي حرکت کنيد.

رضايي گفت: رفتن ايران به سمت هسته اي انزوا و محاصره را شکست، راه ما را به تجارت بين الملل باز کرد و مساله هسته اي تبديل به يک خوف بزرگ براي آمريکا شد که ايران به دنبال بمب اتم است.

وي گفت: دولت سابق با دستور رهبر انقلاب با حرکت سريع و قدرتمند به سمت فناوري هسته اي حرکت کرد و ۲۰۰۰ سانتريفيوژ را به ۲۰ هزار سانتريفيوژ تبديل کرد و غني سازي را از ۳.۵ درصد به ۳۰ درصد رساند آمريکا وحشت زده شد و در مذاکره شرکت کرد لذا ميز مذاکره جديدي به نام ۱+۵ شکل گرفت.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس افزود: ۱+۵ خنده آقاي روحاني و ظريف را تحويل نگرفتند و زماني که سيلي ۲۰ هزار سانتريفيوژي به گوش آنها خورد از خواب پريدند و پشت ميز مذاکره آمدند.

رضايي گفت: تدبير مقام معظم رهبري باعث شد هم ايران هسته اي را پذيرفتند هم راه ما را باز کردند و اگر امروز تيم شجاع و وفادار ما با لبخند پشت ميز مذاکره ميروند بعد از آن سيلي بزرگ است که اثر ميگذارد.

راه امام و شهدا تنها راهي است که ميتواند اقتصاد، صنعت و تجارت ايران را حل کند چون راه امام وشهدا بازگشت به خود، اعتماد به نفس توکل بر خداي متعال، فعال کردن ظرفيت هاي داخلي و شکوفا کردن انرژي جوانان شجاع و فداکار کشورماست.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰/ک/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۵۳:۳۴

1 Jan 2020