۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۴۰۳۴۴
حرف دل مردم

بلاتکليفي 12 ساله سالن ورزشي سرخون ؛ وعده‌اي که همچنان روي زمين مانده است

ساخت تنها سالن ورزشي شهر سرخون در منطقه ميانکوه از توابع شهرستان اردل يکي از پروژه‌هاي نيمه‌تمام شهرستان اردل است که پس از گذشت 12 سال از کلنگ‌زني اين پروژه، هنوز به بهره‌برداري نرسيده است.
بلاتکليفي 12 ساله سالن ورزشي سرخون ؛ وعده‌اي که همچنان روي زمين مانده است
به گزارش جهانبین نیوز، در حوزه ورزش هر کلنگي که در شهرستان محروم اردل بر زمين زده مي‌شود، روزنه اميدي در دل جوانان اين خطه ايجاد مي‌کند اما اگر آن پروژه پس از گذشت سال‌ها به بوته فراموشي سپرده شود، بايد به حال ورزشکاران اين شهرستان گريست که بايد همچنان از اماکن ورزشي محروم باشند.


 
پروژه سالن ورزشي شهر سرخون يکي از پروژه‌هاي نيمه‌تمام شهرستان اردل است که از سال ۸۶ کلنگ آن در شهر سرخون به زمين زده شده اما متأسفانه به‌دليل کمبود اعتبارات و بي‌توجهي مسئولان، پس از گذشت ۱۲ سال همچنان بلاتکليف مانده و تاکنون به بهره‌برداري نرسيده است!
 
اين پروژه نيمه‌تمام به کلاف سردردگمي تبديل شده که هر روز بر پيچيدگي آن افزوده مي‌شود و از ابتداي دولت تدبير و اميد هم تاکنون، دولتمردان، مسئولان کشوري و ارشد استاني وعده‌ها و اميدهاي متفاوتي بابت اتمام اين پروژه نيمه‌تمام داده‌اند، ولي هنوز که هنوز است تحقق نيافته است.

حسن نظري يکي از ورزشکاران شهر سرخون در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز در اين خصوص اظهار داشت: نوجوانان و جوانان بااستعداد، ورزشکار و ورزش دوست منطقه ميانکوه که علاقه و استعدادهاي فوق‌العاده‌اي در زمينه ورزش دارند چند سالي است در آرزوي افتتاح سالن ورزشي به حضور مسئولين دل خوش کرده‌اند و بعد از سپري شدن چند سال، خبري از افتتاح سالن ورزشي سرخون نيست.

نظري افزود:جوانان ورزش دوست شهر سرخون چند سالی است که مجبورند براي ورزش، شبانه مسافت‌هاي تا فاصله ۷۰ کيلومتر را طي کنند اميد است همان طوريکه مقام معظم رهبري فرمودند وظيفه اصلى دولت و مسئولان ورزش کشور اين است که اشتياق به ورزش و روح ورزشکارى و ورزش‌خواهى را در مردم زنده کنند انتظار داريم مسئولين هرچه زودتر خواسته چندين ساله مردم و ورزشکاران منطقه ميانکوه را عملي کنند.

نظري بيان کرد: انتظار داريم مسئولين استاني و شهرستاني هرچه زودتر خواسته چندين ساله مردم و ورزشکاران شهر سرخون را عملي کنند و از علي کاظمي نماينده محترم مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ هم خواستاريم که به جاي وعده هاي انتخاباتي براي رفع اين مشکل چاره اي بجويد.

شهر سرخون مرکز بخش ميانکوه از توابع شهرستان اردل در ۱۳۰ کيلو متري جنوب مرکز استان چهارمحال بختياري (شهرکرد) و در يک کيلو متري جاده ارتباطي استان، به استان خوزستان قرار دارد.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۲:۰۶

27 Dec 2019