۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۳۹۲۷۴
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهار محال و بختياري:

جشن رمضان با شعار نهضت فهم قرآن در چهارمحال و بختياري برگزار مي شود

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهار محال و بختياري از برگزاري جشن رمضان از ١٠ تا ١٧ رمضان در شهرکرد خبر داد.
جشن رمضان با شعار نهضت فهم قرآن در چهارمحال و بختياري برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ جواد کارگران دهکردي مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با خبرنگار بام ايران خبر؛ اظهار کرد: ويژه برنامه جشن رمضان امسال با شعار نهضت فهم قرآن از ٥ خرداد تا دوازدهم خرداد ماه با همکاري موسسه فرهنگي قرآني نور شهرکرد برگزار مي شود.

وي، برنامه جزءخواني قرآن کريم در مصلي هاي استان، برگزاري نمايشگاه کتاب و نرم افزارهاي قرآني را از برنامه هاي شاخص جشن رمضان اعلام کرد و گفت: اين نمايشگاه با تخفيف ۲۰ تا ۵۰ درصدي کتاب و نرم افزارهاي قرآني صبح هااز ساعت ٩ صبح تا ١٣و بعد از ظهر ١٦ الي ٢٢ شب پذيراي علاقمندان در فرهنگسراي شهرکرد است.

کارگران، اجراي طرح تعويض قرآن هاي قديمي با قرآن هاي چاپ جديد را يکي ديگر از برنامه هاي ماه مبارک رمضان دانست و بيان کرد: دو هزار جلد قرآن کريم در استان چاپ شده تا در ماه مبارک رمضان با قرآن هاي قديمي تعويض شود.

مديرکل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختياري تصريح کرد: نمايشگاه هنرهاي تجسمي، نمايشگاه عفاف و حجاب، مراسم و محافل قرآني، اجراي تئاتر خياباني، برگزاري شب هاي شعر و خاطره، اکران فيلم هاي کوتاه و بلند، غرفه قرآن بخوانيد و جايزه بگيريد، غرفه حجاب و عفاف، شفاخانه قرآني، فروش صنايع دستي، نشست هاي علمي و فرهنگي و برگزاري کارگاه هاي تخصصي ويژه کودک و نوجوان از ديگر برنامه هاي پيش بيني شده در نمايشگاه علوم قرآني است.

وي خاطرنشان کرد: همچنين در ماه مبارک رمضان از تعدادي از فعالان قرآني، مربيان، ائمه جماعات، قاريان و هنرمندان برتر استان در عرصه قرآني تجليل مي شود.

پيش از اين نخستين و دومين ويژه برنامه جشن رمضان دو سال گذشته در استان برگزار شد.

انتهاي پيام1026ج/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۵۸:۴۲

28 Dec 2019