۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۳۴۲۲۴
فعال سیاسی در چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

حقوق شهروندی از حرف تا عمل

فعال سیاسی در چهارمحال و بختیاری گفت: اجرا به حقوق شهروندی ضروری است و باید به آن اعتقاد داشت تا کار عملی شود.
حقوق شهروندی از حرف تا عمل
به گزارش جهانبین نیوز؛ بهروز مردانی نژاد فعال سیاسی در چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر؛ با اشاره به اینکه سیاست گذاری ها درست حلاجی نمی شوند اظهار کرد: یک سری برنامه هایی تهیه می شود که به ظاهر خوب است اما اگر مجریان اعتقادی به اجرای آن نداشته باشند در عمل خروجی نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه اگر برنامه ای خروجی نداشته باشد نمی تواند خوب باشد تصریح کرد: برنامه ای که قابلیت اجرایی در آن دیده نشود نمی توان آن را خوب تلقی کرد.

مردانی نژاد با بیان اینکه بعضی اوقات یک سیاست تبدیل به یک قانون می شود اذعان داشت: ما سیاست های داریم که تبیدل به قانون شده اما متاسفانه به خاطر عدم اجرای آن ها توسط مجریان خروجی از آن ها دیده نشده است.

وی با تاکید بر اینکه نوشتن منشور حقوق شهروندی عمل خوبی است اما رعایت نکردن آن قانون کار صحیحی نیست خاطرنشان کرد: حداقل حقوق شهروندی معیشت مردم بوده که متاسفانه به آن توجه ای نشده است.

اشتغال اساسی ترین حقوق شهروندی است که دولت به آن توجهی نمی کند

مردانی نژاد با اشاره به اینکه داشتن اشتغال یک حقوق شهروندی محسوب می شود یادآور شد: متاسفانه اشتغال زایی در اولویت دولت نیست.

وی با بیان اینکه ما در جامعه رکود داریم و این در ۲۰۰ سال اخیر بی سابقه بوده است و متاسفانه روز به روز عمیق تر می شود اظهار کرد: پویایی در اقتصاد و رونق کسب و کار باید از اولویت های یک دولت باشد.

مردانی نژاد بیکاری را دربین جوانان تحصیل کرده خواند و عنوان کرد: جوانان اصلی ترین نیروی پیش برنده یک جامعه هستند ولی دولت نه توجهی به آن ها دارد و نه برای اشتغال آنها برنامه ای آماده کرده است.

انتهای پیام126ج /530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۷:۳۱

1 Feb 2020