۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۲۴۲۳۴
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس:

لزوم قرارگرفتن مناطق محروم و عقب افتاده در اولویت جذب اعتبارات

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورایاسلامی گفت: شاخص های مختلفی در بخش اعتبارات نهفته است که مناطق محروم و عقب افتاده در اولویت گرفتن اعتبار می باشند.
لزوم قرارگرفتن مناطق محروم و عقب افتاده  در اولویت جذب اعتبارات
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، سید سعید زمانیان در شورای برنامه ریزی با اشاره به اینکه ۳۰۰ شاخص برای گرفتن اعتبار در نظر گرفته شده است اظهار داشت: توزیع اعتبارات بر اساس اولویت هایی که مشخص شده صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: توزیع اعتبارات بر اساس اولویت هایی که مشخص شده ، می تواند تغییراتی در بحث پروژه ها ایجاد کند.

زمانیان با اشاره به اینکه در سراسر کشور پروژه های زیادی وجود دارد که اگر به نحو مطلوب بر روی اجرای آن ها برنامه ریزی نشود ممکن است با مشکل مواجه شود بیان داشت: چنانچه در ارتباط با مسائل برنامه ریزی صورت نگیرد ۲۰ سال طول خواهد کشید تا بتوان یک پروژه را به انجام رساند.

وی یادآور شد:اعتباراتی که برای پرو ژه های شهرستان شهرکرد توزیع شد با اولویت پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد بوده است.

زمانیان با اشاره به اینکه وضعیت پروژه ها در سطح همه استان ها مطلوب نیست بیان داشت: کل پروژه های در بر گرفته به خاطر وضعیت اقتصادی کشور با مشکل مواجه است.

وی عنوان کرد: ۱۴ میلیارد تومان امروز به پروژه های شهرستان شهرکرد اختصاص داده شد که مربوط به تملک دارایی است و به پروژه هایی اخصاص داده شد که تعریف قانونی دارند.

زمانیان اظهار داشت: ۸۰ در صد اعتبارات، ملی است که باید همه تلاش خود را بکنیم که اعتبارات ملی را جذب نماییم. و این بحث بر می گردد به سیستم اجرایی و مدیران کل که پیگیری های لازم را در این خصوص انجام دهند.

وی ادامه داد: اگر اعتبارات ملی خوبی را جذب استان بکنیم شاهد تحول خوبی در استان خواهیم شد و همین امر در رشد و توسعه نیز کمک خواهد کرد.

زمانیان با اشاره به اینکه پروژه های نیمه تمام و پروژه های بالای ۸۰ درصد باید در اولیت جذب اعتبار باشد بیان داشت: با جذب اعتبارات ملی تغییرات اساسی در بحث پروژه ها به وجود خواهد آمد.


انتهای پیام/ 1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۰:۱۸

27 Dec 2019