۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
کد مطلب : ۳۵۶۷۴
فرماندار شهرستان فارسان خبر داد

تجليل از 40 بانوي فارساني فعال در دهه کرامت

فرماندار شهرستان فارسان در جشن‌هاي دهه کرامت شهرستان فارسان از40 بانوي فعال اين شهرستان تجليل شد.
تجليل از 40 بانوي فارساني فعال در دهه کرامت
به گزارش جهانبین نیوز، مرداس طاهري در گفتگو با  پيرغار ضمن تبريک ميلاد امام رضا (ع) گفت :به مناسبت دهه کرامت و همچنين ميلاد حضرت معصومه و برادر بزرگوارشان امام رضا(ع) برنامه‌ها و جشن‌هاي بسياري در اين شهرستان در مکان‌هاي مختلف برگزار شد و تا پايان اين دهه ادامه خواهد داشت.

وي در ادامه افزود: در دهه کرامت برنامه جشني توسط امور بانوان  شهرستان فارسان  ترتيب داده‌شده بود و به‌خوبي برگزار شد در اين جشن برنامه‌هاي شاد و مفرحي برگزار شد و در پايان جشن از 40 نفر از بانوان تجليل شد.

وي خاطرنشان کرد:به لحاظ اينکه دهه کرامت يادآور عزم و اراده آهنين  بزرگ بانوي اسلام است  تلاش مي‌کنيم که در اين دهه بتوانيم کرامات اين بانوي بزرگ را  به همه بيشتر بشناسانيم و ميلادشان را به نحو احسن جشن بگيريم.

وي تصريح کرد: دهه کرامت بهترين فرصت براي نشر و ترويج معارف اهل بيت (ع) و بهترين زمان براي احياي ارزش‌ هاي اسلامي و الهي است و کريمه اهل بيت (ع) بهترين و جامع ‌ترين الگوي دختران جامعه اسلامي است.

وي همچنين بيان داشت: دهه کرامت فرصت مناسبي براي بررسي جايگاه والاي زن در اسلام به شمار مي رود و بايد زندگي حضرت معصومه (س) به عنوان بانويي نمونه و الگو مورد بررسي و تحليل قرار گيرد و زندگي موفق ايشان به عنوان الگوي همه دختران و زنان جامعه ما قرار گيرد.

انتهاي پيام1022ج /590پ
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی پیرغار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۲:۵۳

8 Jan 2020