۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
کد مطلب : ۳۳۹۶۴
امام جمعه شلمزار:

نگاه حرام آغاز گناه/ منع فعاليت موشکي ايران در کنگره آمريکا شروعي بر برجامي جديد است

امام جمعه شلمزار در سومين نماز جمعه شلمزار نکاتي در مذمت گناه، مهمترين رويداد هاي هفته آتي و توطئه هاي آمريکا را در جمع نماز گزاران تبيين نمود.
نگاه حرام آغاز گناه/ منع فعاليت موشکي ايران در کنگره آمريکا شروعي بر برجامي جديد است
به گزارش جهانبین نیوز  به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار:
حجت الاسلام سلطانزاده در خطبه اول نماز جمعه شلمزار در خصوص گناه، آثار گناه در زندگي و مهمترين راه هاي آلودگي به گناه نکاتي را در جمع نماز گزاران نماز جمعه شلمزار بيان کرد.
وي يکي از مهمترين و اثرگزارترين راه هاي آلودگي به انسان به گناه را نگاه حرام عنوان کرد و گفت: نگاه آلوه، نگاه همراه با ريبه يکي از راه هايي است که به راحتي مومن گمراه مي شود و متاسفانه به گناه آلوده مي گردد و بايد در اين زمينه تقوا پيشه کنيم.
امام جمعه شلمزار در خطبه دوم نماز جمعه اين هفته شلمزار در خصوص مهمترين مناسبت هاي هفته آتي صحبت کرد و در آغاز ولادت با سعادت حضرت امام جواد عليه السلام در روز شنبه و روز آغازين هفته را به همه نماز گزاران و شيعيان آن حضرت تبريک و تهنيت گفت.
حجت الاسلام سلطانزاده در ادامه به فروردين روز فنآوري هسته اي اشاره کرد و افزود: روز فنآوري هسته اي روزي است که دانشمندان ساعي، متعهد و تواناي ايراني توانستند با شکافتن هسته اتم از آن انرژي آزاد کنند و افقي جديد را پيش روي جمهوري اسلامي ايران در زمينه تامين نيرو و انرژي قرار دهند.
وي به سالروز شهادت اميرسپهبد صياد شيرازي در روز فروردين اشاره کرد و ياد و خاطره آن شهيد سرافزاز را گرامي داشت.
امام جمعه شلمزار به افتتاح حساب ۱۰۰امام و سالروز تشکيل بنياد مسکن انقلاب اسلامي توسط امام خميني هم اشاره کرد و افزود: تشکيل کميته امداد و بنياد مسکن در آغازين روزهاي پيروزي انقلاب اسلامي توسط امام خميني حاکي از آن است که امام خميني رضوان الله تعالي عليه بر رسيدگي به امور محرومان تاکيد داشت.
حجت الاسلام سلطانزاده در ادامه خطبه دوم به ۱۳رجب سالروز ولادت حضرت اميرالمونين و آغاز ايام البيض اشاره کرد و افزود: در بيان عظمت حضرت اميرالمونين علي عليه السلام همين بس که محل تولد ايشان در خانه کعبه واقع شد و يکي از نکاتي که دشمنان سعي در مخفي کردن آن دارند همين مساله است.
امام جمعه شلمار بر اهميت اعتکاف در ايام البيض در مساجد تاکيد کرد و از معتگفان خواست براي همه مردم و شيعيان دعا کنند.
حجت الاسلام سلطانزاده در بخش ديگري از سخنان خود وفات حضرت زينب سلام الله عليها در ۱۵رجب را تسليت گفت و در خصوص مطلوميت آن حضرت نکاتي را تبيين نمود.
امام جمعه شلمزار در خاتمه خطبه دوم نماز جمعه اين هفته شلمزار در خصوص لايحه اخير کنگره آمريکا در خصوص محدود کردن فعاليت هاي موشکي جمهوري اسلامي ايران گفت: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب پيش بيني کرده بود توطئه هاي آمريکا عليه ايران اسلامي به برجام محدود نمي شود و دشمني ها کماکان ادامه دارد که لايحه اخير کنگره جهت تصويب در مجلس سنا مويد اين مساله است که اميدوار يم دولتمردان در راستاي ارتباط و مذاکره با اين کشور حيله گر تجديد نظر نمايند.
انتهاي پيام/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۸:۴۹

27 Dec 2019