۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۲۹۵۵۴
رئیس اداره تحلیل معاونت سیاسی سپاه پاسداران:

توهم برتری آمریکا مانع از هرگونه تعامل با آن است

رئیس اداره تحلیل معاونت سیاسی سپاه پاسداران گفت: تعامل با آمریکا تا وقتی که گمان می‌کنند برتر هستند غیرممکن است و ما ‌نمی‌توانیم با آن‌ها ارتباط داشته باشیم.
توهم برتری آمریکا مانع از هرگونه تعامل با آن است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حسین عبدالهی‌فر رئیس اداره تحلیل معاونت سیاسی سپاه پاسداران در همایش هادیان سیاسی سپاه و بسیج سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در تحلیل‌های مسائل سیاسی تریبون‌داران با ذهن و تفکر مردم سروکار دارند بنابراین باید توجه کنیم که آن چیزی که مطلوب ماست ذهن مخاطب است.

وی با بیان اینکه تحلیل خوب یا بدِ جایگاهی که ما ایستاده‌ایم به ما کمک می‌کند موقعیت دشمن را شناسایی کنیم و این نیازمند استفاده از تحلیل‌های کلان است ادامه داد: امروز نباید از نقاط ضعف احتمالی نگران باشیم چون اگر با دقت نگاه کنیم می‌بینیم دشمنان نیز نقاط ضعفی دارند و این تنها مشکل ما نیست.

عبدالهی‌فر به سه دسته چالشی که با آن مواجهیم اشاره و یادآور شد: چالش گفتمان، چالش اقتصادی و چالش سیاسی این سه چالش هستند و باید به این موضوع بسیار دقت داشته باشیم.

مسئول اداره تحلیل و بررسی معاونت سیاسی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران بیان داشت دلیل کودتا در ترکیه را میان‌روی مسئولان و بویژه اردوغان دانست و یادآور شد: موفقیت کودتاچیان در ترکیه راهی برای موفقیت لیبرال‌ها بود و به این ترتیب مسیر اسلام‌گرایی به انحراف کشیده می‌شد.

عبدالهی‌فر ادامه داد: آمریکا به دنبال اسلام میانه‌رو نیست و تنها هدف آن جدایی مردم و گروه‌ها از هم است و یارگیری دشمن در ایران به عنوان تهدید بزرگی برای کشور مطرح می‌شود و این به آن دلیل است که آمریکا به این موضوع پی برده که برای رسیدن به اهدافش باید از سرانگشتان مردم کمک بگیرد.

وی رئیس جمهور منتخب مردم را رئیس جمهور همه ملت ایران دانست و عنوان کرد: در بحث انتخابات‌ها این قدرت رسانه‌ای دشمن و تبلغاتش است که می‌تواند فرصت انتخابات را به تهدید بدل کند.
مسئول اداره تحلیل و بررسی معاونت سیاسی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران، اقتصاد را متاثر از سیاست عنوان و اضافه کرد: نوع برخورد با مسائل اقتصادی، سیاسی و جناحی است، و برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی و اهداف آن نیاز به همدلی و همزبانی دارد.

عبدالهی‌فر در انتها گفت: تعامل با آمریکا تا وقتی که گمان می‌کنند برتر هستند غیرممکن است و ما ‌نمی‌توانیم با آن‌ها ارتباط داشته باشیم.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۴:۴۰

26 Dec 2019