۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۹
کد مطلب : ۱۶۴۰۴
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد چهارمحال و بختیاری:

سکوت در برابر جنایات اسرائیل غیر قابل قبول و غیر انسانی است

سکوت در برابر جنایات اسرائیل غیرقابل قبول و غیرانسانی است و اگر مسلمانی در قبال این جرم و جنایت ساکت بماند باید در مسلمانی خود شک کند.
سکوت در برابر جنایات اسرائیل غیر قابل قبول و غیر انسانی است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام علیرضا ملک محمدی در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر گفت: روز قدس که حضرت امام(ره) از آن به عنوان روز اسلام یاد کردند صرف یک شعار نیست بلکه وظیفه ای است برای مسلمانان در قبال حمایت از فلسطین.

ملک محمدی بیان داشت: امام(ره) از خیال ابلهانه و خصمانه اسرائیل در تشکیل قدرتی صهیونیستی پرده برداشت و با تعیین روز قدس نشان داد بحث فلسطین بحث یک خاک نیست بحث یک زمین نیست بلکه بحث اسلام است بحث کشورهای اسلامی است.

وی افزود: دفاع از فلسطین دفاع از اسلام و حدود اسلامی و دفاع از مرزهای اسلامی است.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: بحث دیگر مظلومیت مردم فلسطین است و غیر از دفاع از مسلمانان دفاع از مظلومینی است که در این نقطه از جهان مورد ظلم و تهاجم قرار گرفته اند.

ملک محمدی اظهار داشت: اسرائیل در سایه سکوت مجامع بین المللی با استفاده از سلاح ها و بمب های غیر متعارف و غیر قانونی جنایات عظیمی را بر علیه زنان و کودکان و مردم مظلوم غزه به راه انداخته است.

وی تاکید کرد: سکوت در برابر این جنایات غیر قابل قبول و غیر انسانی است و اگر مسلمانی در قبال این جرم و جنایت ساکت بماند باید در مسلمانی خود شک کند چرا که بحث بحث مسلمانان و مظلومان است و همه باید متحد و هماهنگ در راهپیمایی روز قدس اعتراض خود را نسبت به این جنایات نشان دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۳:۱۰

27 Dec 2019