۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۳۸۴۶۴
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي اردل:

مسيرهاي راهپيمايي ۲۲ بهمن در اردل اعلام شد

رئیس شورای هماهمنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اردل گفت:مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه روز یکشنبه همزمان با سراسر کشور از ساعت 10 صبح در 36 نقطه شهرستان اردل برگزار می گردد.
مسيرهاي راهپيمايي ۲۲ بهمن در اردل اعلام شد
به گزارش جهانبین نیوز، حسين بابادي رئيس شوراي تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه، ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷، يادآور روزهايي است که امت غيور ايران اسلامي با دست خالي ولي با دلي سرشار از عشق و ايمان به آرمان ها و ارزش هاي ديني و اسلامي با الهام از مکتب سرخ عاشورا و با پيروي از رهبري شجاع و مقتدر در مقابل طاغوت و حاميان بلا منازع آن، يعني استکبار جهاني ايستاد و در نهايت پرچم سبز استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي را بر فراز کوه هاي سر به فلک کشيده ايران اسلامي به اهتزاز در آورد.

بابادي تصريح کرد: بزرگترين نعمتي که خداوند به ما ايرانيان داده است، تحقق انقلاب اسلامي است که شکرگزاري اين نعمت بزرگ، جز با حضور باشکوه در راهپيمايي ۲۲ بهمن به دست نمي آيد.

وي اذعان کرد: امنيت، آزادي، استقلال را از ثمرات نعمت انقلاب است که حفظ اين ثمرات و نعمت ها در سايه در صحنه بودن مردم محقق مي شود.

بابادي خاطر نشان کرد: امسال هم مانند سال هاي گذشته، ملت شريف ايران و به ويژه مردم فهيم شهرستان چادگان با شرکت گسترده در راهپيمايي ۲۲بهمن به همه جهانيان اعلام خواهند کرد که پاي آرمان ها، ارزش ها، دستاوردها و اهداف انقلاب خود مانده اند و از هيچ تهديدي ترس و واهمه اي ندارند و فارغ از هرگونه دسته بندي و نگرش به ميدان خواهند آمد و نمايش حضوري خستگي ناپذير خود را به رخ جهانيان خواهند کشيد.

وي با بيان اينکه راهپيمايي ۲۲ بهمن در ۳۶ نقطه از شهرستان اردل برگزار خواهد شد افزود:راهپيمايي يوم الله ۲۲ بهمن با حضور دانش آموزان و دانشجويان و اقشار مختلف مردم ولايتمدار ساعت ۱۰ صبح از ابتداي بلوار شهدا تا گلزار شهدا شهر اردل برگزار مي شود و نظير اين راهپيمايي در شهرهاي کاج ، دشتک ، سرخون و ۳۲ روستاي شهرستان برگزار خواهد شد.

وي گفت: مسيرهاي راهپيمايي ۲۲ بهمن در شهرستان اردل به شرح زير است.
اردل: از ابتداي بلوار شهداء به سمت گلزار مطهر شهداء
ميانکوه- سرخون: از سرچشمه به سمت گلزار مطهر شهداء
دشتک: از مقابل پايگاه مقاومت بسيج تا گلزار مطهر شهداء
کاج: از مقابل مسجد امام حسين (ع) به سمت گلزار مطهر شهداء

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۴:۵۶

27 Dec 2019