۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۲۸۴۷۴
امام جمعه موقت کوهرنگ:

تعليم سرمشق همه انبياست

امام جمعه موقت کوهرنگ شغل معلمي را ارزشمند و مهم دانست و افزود: تعليم سرمشق همه انبياست که از طرف خداى تبارک و تعالى به آنها مأموريت داده شده، مأموريت خدا به انبيا همين است که بيايند و آدم درست کنند. و آنهايى که به انبيا نزديکترند آنها به مقام آدميت نزديکترند.
تعليم سرمشق همه انبياست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجت الاسلام صادق اسلامي امام جمعه موقت کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه 10 ارديبهشت، ضمن توصيه همه به تقوي الهي با توجه به شرايط کنوني جنگ نرم دشمن، لزوم توجه به منابع ديني و گفتمان انقلابي را ضروري دانستند و بيان داشت: بکار بردن منابع ديني در شرايط زندگي کنوني و گفتمان ديني بسيار مهم است.

حجت الاسلام اسلامي شغل معلمي را ارزشمند و مهم دانست و افزود: تعليم سرمشق همه انبياست که از طرف خداى تبارک و تعالى به آنها مأموريت داده شده، مأموريت خدا به انبيا همين است که بيايند و آدم درست کنند. و آنهايى که به انبيا نزديکترند آنها به مقام آدميت نزديکترند.

وي افزود: شغل معلمى يک شغل عمومى براى انبيا گرفته است، پس، شغل آدم سازى بسيار بزرگ است، ديگر شغلها به اين درجه نميرسند.


خطيب موقت کوهرنگ در ادامه به روز ملي خليج فارس اشاره کرد و خليج فارس را مظهر قدرت و اقتدار ايرانيان دانستند.

حجه الاسلام اسلامي با اشار به قشر زحمتکش کارگر اين قشر را پرتوان و آينده ساز کشور دانستند و توجه بيشتر به اين قشر را خواستار شدند چرا که آنها بازوان پر قدرت کشور هستند.

انتهاي پيام1022ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۵:۰۰

27 Dec 2019